4. prosince 2018

BABY, IT'S COLD OUTSIDE

4. prosince 2018
Vánoční nálada je v plném proudu a já si jí náramně užívám! :) 
V zimě si nejraději vychutnávám cappuccino se skořicí (čím více skořice, tím lépe :D).  Dnešní den jsem měla v práci dovolenou. Bohužel jsem hned ráno musela k zubaři a zbytek dne jsem víceméně uklízela a pekla perníčky s mladší ségrou :) 
Udělaly jsme si takovou vánoční pohodičku a bylo to moc fajn :) 
Perníčky jsou výborné, ale na mě až moc sladké. Letos bych chtěla zkusit ještě nějakou bezlepkovou verzi a s minimem cukru. Pokud znáte nějaký osvědčený recept, budu moc ráda, pokud se podělíte :)

Už je jen nazdobit! 
A moc DĚKUJI za krásných padesát odběratelů <3 Jsem ráda, že vás muj blog baví a rádi se sem vracíte :) 

EM 

6 komentářů:

  1. Taky zrovna moc perníčkům neholduji, ale hrozně ráda je dělám :) A ty tématické ponožky jsou super! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, perníčky taky miluju a cappuccino bych si taky dala :)

    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda pečení perníčků, ale nejím je, celkově mám ráda asi jen dva druhy cukroví - moka koláčky a vosí hnízda a na ty je ještě čas, bohužel :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Už sa neviem dočkať na pečenie! Dúfam že si popri škole, robote a tréningoch čas nájdem, ale budem musieť, túto tradíciu miluje!
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  5. Tvoje fotky miluju <3 Mají krásnou atmosféru!

    BLOG Život s kojencem

    OdpovědětVymazat
  6. hrnček je absolútne doko! :3 a som rada, že už je niekto vo vianočnej atmosfére lebo si pripadám šialene :D
    POĎ SA U MŇA NA BLOGU ZAPOJIŤ DO VIANOČNEJ GIVEAWAY A UROB SI RADOSŤ <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014