9. prosince 2018

CHRISTMAS PARTY

9. prosince 2018
Krásný nedělní večer! 
Tento víkend byl poměrně nabitý, ale rozhodně příjemně. V pátek po práci jsme měli vánoční pracovní večírek, který se náramně vyvedl. Pár skleniček vína, dobré jídlo a super společnost. 
Outfit jsem měla poměrně jednoduchý. Černé vysoké džíny do pasu (H&M), bílé saténové tílko s krajkou (H&M), černé sako (Zara) a malou černou kabelku se zlatým řetízkem (Mango). 
Vzhledem k tomu, že jsem měla jednoduchý outfit, zvolila jsem výraznější líčení. A co jiného se hodí na vánoční večírek více, než červená rtěnka?
 Zvolila jsem rtěnku ze Sephory, která má naprosto krásný odstín! 
V sobotu jsme se šli s přítelem podívat na místní vánoční trhy, které byly opravdu malinké, ale tento víkend se chystáme do Prahy a do Úštěka, kde jsou trhy s tou největší vánoční atmosférou :) 
V sobotu odpoledne jsme ještě měli vánoční rodinné focení, kde červená rtěnka byla také v hlavní roli :) Už se moc těším na výsledné fotografie :)  

A zbytek víkendu už jsme se jen váleli, koukali na Vánoční koledu a Vánoce naruby (miluju ten film!). Dnes jsem pekla ještě nějaké cukroví a teď už odpočívám u Harryho Pottera s čajem v ruce. 
A jaký byl váš víkend? <3 

EM 

9 komentářů:

  1. Outfit vyzerá super a som rada, že si si užila párty :) Aj ja sa práve chystám pozerať Vianoce naruby, tiež je to jeden z mojich najobľúbenejších filmov :)

    IVANNA THE BLOGGER

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit. Vánoční večírky jsou vždy super, taky si je užívám. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. super outfit na Vianočný večierok :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Super jednoduchý outfit. :) Já pekla cukroví!

    OdpovědětVymazat
  5. My měli vánoční večírek v sobotu:) a byl super:)). Outfit je moc pěkný! :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně sladěný outfit. Já žádný večírek už mít nebudu, u nás byl než jsem nastoupila do práce :D. Smůla.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Outfit vypadá krásně :) My máme Vánoční večírek zítra, želbohu se na náměstí zpívají koledy a ty mají pro mě přednost, takže tam nejedu.

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný outfit, je super že sis večírek užila :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  9. pekný, elegantný outfit, ružový rúž je podľa mňa nutnosť počas Vianoc :)
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014