17. listopadu 2018

M.A.C & TOO FACED || RECENZE

17. listopadu 2018
Krasný večer přeji! Dlouho na blogu nebyla recenze na dekorativní kosmetiku a vzhledem k tomu, že už od září používám tyto produkty, tak nastal ten správný čas na recenzi :) 
Extra Dimension Skinfinish od M.A.C je rozjasňovač s neuvěřitelnou pigmentací! Mám ho v odstínu Oh, Darling, který mi seděl ze všech nejlépe a na tváři vypadá úžasně. Výdrž je skvělá, s přehledem zvládá můj klasický den. Můžete ho použít jen tak lehounce, nenápadně, tak ho lze navrstvit do pořádného lesku, kterému dávám přednost já :) 
Cena je 930,- za 10g produktu. Já jsem vychytala 20% slevu v Douglasu, takže cena byla přijatelnější  :) Abych to shrnula, s produktem jsem velice spokojená a určitě doporučuji! 

Při nákupu jsem neodolala nákupu nového korektoru. Dříve jsem používala ten s pumpičkou, ale paní prodavačka mi doporučila tuto novinku. Abych byla upřímná, korektor je fajn, ale mohla jsem si vzít  světlejší odstín. Momentálně už nemám žádné opálení, takže je teď na mě hodně do žluta. Pokud ho tedy použiju, tak buď pod makeup nebo ho smíchám s jiným světlejším korektorem. 
Výdrž i krycí schopnost je skvělá, o tom žádná, ale asi jsem za tu cenu od toho čekala malinko více. 
Cena je 620,- 
Bronzer od Too Faced mám již po druhé. Samozřejmě mají nové balení a krásnější design. Tím si mě jednoznačně Too Faced získal. Je to nejlepší bronzer, který jsem kdy vyzkoušela. Odstín je krásně přirozený, jemný a matný. Ráda používám rozjasňovač, takže bronzer vždy volím matný. Krásně to nahradí i konturovací pudr. Je to takový produkt dva v jednom. 
Takže jestli sháníte bronzer, který vám vydrží i dlouho, určitě sáhnete po Too Faced Chocolate Soleil. Cena je 810,- 
A pokud si počkáte na nějakou slevu, určitě se to vyplatí :) 
Výdrž je skvělá, přes den nijak neupravuji. Maximálně když jdu ještě někam večer po práci, ale to upravuji celkový makeup :) 

Určitě mi napište do komentářů, jaký rozjasňovač, korektor a bronzer používáte vy? :) 
A zvládneme dosáhnout 50ti odběratelů? :) Moc děkuji všem za sledování tohoto blogu <3 

EM 

10 komentářů:

  1. Tak já rozjasňovačům a bronzerům moc nedám. Mám samozřejmě pár favoritů, ale zas tak je nepoužívám. Jinak korektor zatím jediné Catrice, ale chystám se i na dražší ať si rozsirim obzor :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Wau teda ty produkty od MACu vypadají super! Já jsem teda zatím nic od MACu neměla, protože moc dekorativní kosmetiky nepoužívám, ale jednou bych také ráda něco zkusila :)

    Malá Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne produkty, vďaka za skvelú recenziu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, všechno dokonalé <3 MAC i Too faced miluju!

    BLOG Život s kojencem

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, bronzer je fakt krásný. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten bronzer je môj najobľúbenejší. Je skvelý a používam ho už veľmi dlho.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné produkty, moc se mi líbí jejich obaly a vzhled :) škoda že nejsem zvyklá na konturování :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  8. Too Faced má vraj skvelé bronzery, určite si musím už nejaký zadovážiť. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne produkty! :)
    Mon
    https://lifebymon.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Tak všechny značky mě moc lákají. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014