7. října 2018

PODZIM.

7. října 2018
Podzim je v plném proudu a já ho miluju! 
Na fotce můžete vidět momentální oblíbence, které nedám na podzim z ruky. Užívám si zase po delší době makeup od Estee Lauder a nové produkty od MACu. Rozjasňovač je neuvěřitelný a doporučuji alespoň omrknout :) 
Podzim. 

Kabátek z H&M v hlavní roli. Potvrdilo se mi, že opravdu krásně hřeje!
V pondělí jsem byla pracovně v Praze. Byla jsem z toho nervózní, ale nakonec vše dobře dopadlo :) 
Víkend jsem strávila doma u sledování seriálů. Momentálně sleduji Castle Rock, který si mě úplně získal a American Horror Story 8. Sérii!
Budu ráda, pokud mi napíšete, jaké seriály sledujete na podzim Vy? :) 
EM 

3 komentáře:

  1. Krásné fotky! Taky mám rada podzim, ten hezký, barevný a teplý :) máš krásný pokoj :) a ze seriálů jsme teď koukala znovu na Teen Wolf a uvidím na co budu koukat dál :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky, tu pizzu bych si dala také :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014