29. září 2018

SWEDISH SPA

29. září 2018
Krásné sobotní odpoledne, 
včerejší volný den jsem využila k celodennímu úklidu a ten pocit je neuvěřitelný! Klidná mysl. Také se po velkém úklidu cítíte jak znovuzrození a nebo to tak mám jen já? Hah. 
Po pořádného úklidu si zasloužíme samozřejmě pořádný relax. Já jsem si v posledních čtrnácti dnech maximálně oblíbila tyto produkty od Oriflamu z řady Swedish Spa, která nejen, že neuvěřitelně příjemně voní, ale je i účinná! Řada obsahuje relaxační kapky do koupele, tělový olej, scrub a telové máslo. 

Tento scrub je asi nejlepší scrub, který jsem kdy vyzkoušela. A také jeho spotřeba je enormní :D 
A následuje tělové máslo, které úžasně hydratuje a jste po něm neuvěřitelně hebké! 

Jak se hýčkáte Vy? A jaké máte oblíbené produkty na tělo? :) 

Krásný zbytek víkendu! 

EM 


5 komentářů:

  1. S tím úklidem to mám úplně stejně. Krásné fotky a produkty vypadají skvěle!

    Krásný den,
    Karin

    www.lifeordreamidiots.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tieto produkty som si od Oriflame objednala aj ja a som na ne neskutočne zvedavá :) Vyzerajú úžasne, tak dúfam, že aj výsledný efekt bude rovnako tak skvelý!

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  3. túto radu mám tiež doma a je to na toto jesenné obdobie to najlepšie :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle produkty jsem nezkoušela, ale ten scrub vypadá skvěle :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014