14. října 2018

KINO & KÁVA

14. října 2018
Krásný nedělní večer! 
Celý týden jsem přijížděla domů až večer, takže na blog nebyla nálada ani čas. Takže tímto se omlouvám :) 
Dnes jsem si tedy užívala nedělní pohody. Popíjení čajů a pálení svíček. Na podzim absolutně miluji vůni od Yankee Candle Autumn glow, která je překrásná! A hrníček je z Pepca :) 
Ve čtvrtek jsem stihla i kávu s kamarádkami. Bylo krásně a tak jsme si kávu vzaly s sebou a šly se projít. 

Sobotu jsme s přítelem strávili nakupováním. Potřebovala jsem akutně nějaké svetříky na podzim a zašli jsme si rovnou do kina. Film Zrodila se hvězda byl jedním slovem úžasný! Pokud váháte, opravdu doporučujeme oba dva! Krásný film <3 
A taky milujete nachos? Hned bych si dala znovu! 

EM 

3 komentáře:

  1. Nachos jsem v životě neměla, ale láká mě a ten film bych chtěla také vidět, ale asi si ještě chvíli počkám až to bude online.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Taky miluju nachos :D ten hrnek je krásný, taky mám ráda tyhle podzimní večery a pálení svíček :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjoo ten hrníček je boží<3 vůbec bych neřekla, že je z Pepca!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014