18. října 2018

AUTUMN HAUL II.

18. října 2018
Minulý víkend jsem sháněla svetříky na podzim/zimu. A i když je letos podzim opravdu nádherný a teplý, dnes byl zřejmě poslední teplý den. 

Klasický podzimní šátek, který má snad každý. Tento šátek jsem si koupila hlavně kvůli rodinnému focení, které nás čeká tento víkend a máme všichni stejný, abychom to měli pěkně sladěné. 
Našla jsem asi ty nejlépe padnoucí jeggingsy s vysokým pasem. Jsou také z H&M za 599,-.


Tyto obyčejné jednobarevné svetříky jsou od Vietnamců. Mají skvělý materiál a jsou opravdu příjemné! V klasických obchodech je docela obtížné najít jednobarevný svetr, s výstřihem do V, bez knoflíků. Pokud víte, kde nějaké sehnat, určitě budu ráda za vaše tipy :) 
Nádherný delší svetr k leginám, který je prošitý zlatou nitkou a krásně se třpytí. Je z Mohita a mají i ve stříbrné verzi :) 
Klasické bílé triko s dlouhým rukávem, které jsem také kupovala hlavně na focení a je z Gatu. A konečně pevnější legíny, jsou z H&M, které jsem dlouho sháněla. 

Určitě mi napište, kde nejraději nakupujete svetry na podzim :) 

EM 

6 komentářů:

  1. Ten třpytivý světřík je nejhezčí<3 perfektní na zimu!:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné oblečení, vybrala sis moc hezké kousky jako dělané na podzim :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekné veci :) Kárované šále zbožňujem! Na svetríky nemám žiadny vyhradený obchod, ak sa mi páči a je pohodlný, kúpim si ho kdekoľvek, no naposledy som kupovala sveter v H&M a Orsay

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný haul, hlavně ta šála se mi líbí, určitě na fotkách bude vypadat skvěle :) Já jsem si za poslední odbu nakoupila spoustu svetrů v second handu, tak třeba zkus do nějakého zavítat i ty :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Šála je krásná, mám podobnou a mám ji mco ráda. Nejraději kupuji svetry až po Vánocích ve výprodejích a nebo v second handech.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014