9. září 2018

VINOBRANÍ, KINO A DOBRÉ JÍDLO

9. září 2018
Týden v práci byl opět náročnější a proto jsem se moc těšila na víkend, který jsme měli s přítelem naplánovaný už delší dobu. V pátek jsme začali dobrou večeří (asi jste si všimly, že milujeme hamburgery) a pokračovali kinem. Vzhledem k tomu, že máme rádi horory, tak film Sestra byl na seznamu hned, co vyšel trailer. Horor byl opravdu povedený a pokud se chcete hodně bát, mohu jedině doporučit. Já byla nakonec ráda, že jsem si před filmem dala dvě skleničky vína na uklidnění :D 
V pátek jsem také navštívila kosmetičku a zašla si na obočí jako každý měsíc. No tentokrát ta barva byla opravdu tmavá, takže jsem se to snažila doladit korektorem, který jsem měla v kabelce! :D Dnes už je barva super, ale příště si musím rozmyslet, jaké plány mě po kosmetice čekají :D 

Miluju ty boty z H&M! Na začátek podzimu jak dělané. 
Vinobraní už jsou v plném proudu, takže jsme v sobotu také jedno navštívili. Ochutnali pár burčáků, přejedli se trdelníkem a sýry, poslechli si pár kapel a šli domů. 
Víkend byl opravdu povedený a teď jen vkročit tou správnou nohou do nového pracovního týdne :) 
Jaké plány jste měli o víkendu Vy? 

EM 

4 komentáře:

  1. To vypadá krásně, vinobraní miluju :) Já jsem se celý víkend válela, už to bylo potřeba :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný víkend.:) Na vinobraní jsem nebyla, ale burčák už jsme měli také.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Vinabraní jsou super, určitě sis to moc užila :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Musela to byť skvelá akcia, krásny report :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014