31. srpna 2018

THE END OF SUMMER

31. srpna 2018
Léto pro mě každý rok končí posledním srpnovým dnem. Podzim jde cítit ve vzduchu a já si začínám užívat podzimní outfity. Miluju tohle počasí. To pochmurno. A ten vzduch. 

Letošní léto jsem si nesmírně užila. Přiznám se, že ne vždy jsem měla náladu na výlety, ale pokaždé to stálo za to! Ať už s rodinou nebo s přítelem, bylo to báječné. 
Tyhle chvíle, kdy jste spolu jsou k nezaplacení a já jsem právě za tyto chvíle vděčná. 
Těším se na nadcházející podzim. Těším se na kavárny. Kávu a knihy. A velké teplé šátky, to je mé poznávací znamení. 
Těším se, co nám letošní podzim přinese. 

EM 


6 komentářů:

  1. Ja sa na jeseň už taktiež moc teším, najmä na teplý čaj, zababušenie sa do deky či na zapálenie si sviečky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se na podzim moc těšila, ale když vidím, jak je poslední dny u nás zataženo a pochmurno, tak bych si léto ještě klidně o chvilku prodloužila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to s tebou tenhle pocit na sto procent sdílím. Miluju podzim se vším všudy, všechny jeho části a aspekty. Což je aspoň něco, co mě pohání, i když vím, že mě toho hodně čeká. Nejen ve škole, ale dohromady, v životě. Tak ať nám ten podzim vyjde. :)

    Kout světa

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se těším na podzim, sice ne tolik na školum, ale léto jsem si taky moc užila :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se těším na velké šály, ty mám moc ráda a na období dušiček, připadá mi to období takové tajemné. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014