12. září 2018

READY FOR AUTUMN

12. září 2018
Letos jsem se do čtení opravdu ponořila a miluju to! Na podzim jsem si tedy hned koupila tři nové knížky, na které se moc těším a Hadrového panáka už jsem začala číst včera. Po těchto knížkách už jsem koukala delší dobu a nebudu Vám lhát, už mám zálusk na další kousky. 
Budu moc ráda, pokud mi dáte vědět jestli jste někdo četl, jak se Vám to líbilo? :) 
Absolutně zbožňuji své nové sako, které mi v srpnu koupil přítel, protože věděl, jak moc ho chci! 
Je ze Zary, bílé (velice praktické, ale za to elegantní) a detail perliček je kouzelný! 

Co by byl podzim bez svíček, vonných vosků a dobrých čajů? Proto jsem včera naběhla do zdravé výživy, kde je moc milá paní a vybrala si nějaké čaje.
V Zaře jsem si pořídila ještě džíny. Klasické černé a vysoké. 
Chystáte se o víkendu na Marianne dny? Já určitě ano! Potřebuji kabátek, boty a dokoupit kosmetiku, která už mi došla nebo dochází. Doufám, že to nebudou veliké zmatky a že pořídím opravdu všechno,  co potřebuji. 

EM 




5 komentářů:

  1. Nádherné fotky! :) Knihy a Yankee Candle neodmysliteľne patrí aj k mojim jesenným dňom :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty knížky mě taky zaujaly a ráda bych si je přečetla :) Knihy, svíčky a čaj, to je dokonalý podzim ♥
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Taky si podzim nedokážu představit bez svíček a vonných vosků, už teď si je pravidelně zapaluju :) Sáčko je krásné, taky se mi moc líbí detail perliček :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Knížky a svíčky prostě k podzimu patří! Jinak YK je super značka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Oooo to jsou boží věci <3 knížky si zapisuju pro inspiraci!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014