20. září 2018

COFFEE IS ALWAYS A GOOD IDEA

20. září 2018
Ve středu jsme se s přítelem zastavili v další oblíbené kavárně. Tento týden je pracovně náročnější a přiznám se, že celý týden nemyslím na nic jiného než práci a snažím si urovnat myšlenky. 
V krásné kavárně se mi vždy podaří alespoň maličko vypnout a pozorovat okolní svět. 
O víkendu nás čeká návštěva svatby přátel, takže na to už se moc těším :) Outfit mám vybraný a už jen doufám, že se vydaří počasí! 

Tak a já si jdu dopít čaj a číst knížku! Užijte si zbytek večera <3

EM 

7 komentářů:

  1. Taky doufám, že se počasí vydaří a ty si svatbu užiješ :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ja kávu nepijem, no jej vôňu mám veľmi rada :) Pekné fotky!

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekné fotky :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Tak snad si to pracovní vytížení zvládla a svatba se povedla podle představ :) Kavárna vypadá pěkně :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  5. Také miluji kávu, už jsem dlouho nikde nebyla :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014