16. září 2018

AUTUMN HAUL

16. září 2018
Krásný nedělní večer všem! 
Tak jak jste strávily víkend? Já jsem celou sobotu byla v Praze, protože byly Marianne dny. Letos jsem se vyhla raději centru a nákupy si užila v naprostém klidu. 
Můj cíl bylo sehnat kabát, boty a hlavně kosmetiku, která už mi došla. První kroky tedy vedly do Douglasu, kde jsem sehnala rozjasňovač a korektor od M.A.C, pudr od NYX a jako dárek k nákupu jsem dostala odličovací ubrousky Douglas. 
V Sephoře jsem měla jasno. Popadla jsem svou oblíbenou tužku na obočí a překrásný bronzer od Too Faced, který byl pro mě jasná volba. Ty nové obaly jsou úžasné! 

A jako dárek k nákupu jsem dostala mini řasenku Sephora :) 
Na produkty jsem velice zvědavá :) No ale řekněte, nevypadají překrásně? 
Sehnat kabát byl celkem oříšek. Kabáty jsou sice krásné, ale mám problém se střihem! Většina kabátů má rovný střih a to já si úplně dovolit nemůžu. Tento střih mi jednoduše nelichotí. 
Kabáty mají krásné například v Mangu, ale trosku dražší. Naštěstí jsem objevila tento kabát v H&M, který má krásný střih (na fotce to bohužel nevynikne), ideální odstín a hlavně i super složení! Obsahuje 47% vlny. Takže jsem opravdu nadšená a miluju ho! 
A tyto boty taky miluju! Myslím, že nutně potřebuji i ty v hnědé barvě :D Jsou z Humanicu a dělají opravdu krásnou nohu.

Určitě se pochlubte, co jste si pořídily Vy, pokud jste byly také nakupovat :) 
EM 

5 komentářů:

  1. Do kabátku i bot jsem se zamilovala, oba dva kousky jsou nádherné ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som síce dni Marianne nevyužila, no tiež som bola v Douglase :D Krásne úlovky! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec jsem nakupovat nebyla, trávila jsem víkend s našimi v přírodě. :) Jde to tak trochu mimo mě.
    Kabátek je krásný.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Ten bronzer♥ to je láska. Já poslední dobou úplně bronzerům a tvářenkám propadla a buduju si obří sbírku :D

    OdpovědětVymazat
  5. Och bože ten kabát vyzerá skvelo. Inak bronzer od TF milujem 😊 Je úžasný.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014