26. srpna 2018

NÁKUPY ZA SRPEN 2018

26. srpna 2018
Je tu skoro konec srpna, tak se podíváme, co nového se u mě z kosmetického světa objevilo.  
Pořídila jsem si arganový olej, který je vychvalovaný snad všude, kam se podívám. Pořídila si ho i moje mamka a zatím nevím nevím... Uvidíme časem, ale momentálně jsem ho přestala na chvilku používat. 
La Roche-Posay čisticí gel je moje absolutní srdcovka a pokud mě sledujete delší dobu, tak víte, že si ho kupuji stále dokola. Chtěla jsem vyzkoušet i termální vodu od této značky a jako dárek k nákupu jsem dostala malou micelární vodu. 

Zatím jsem s termální vodou spokojená, ale za mě asi Bioderma stále vede :) 
Novou houbičku už jsem nutně potřebovala a tak jsem si vzala rovnou double balení :D Real Techniques houbičku miluju a také kupuji stále dokola :) 
Menší objednávka z Oriflame. Deodorant, štětec na konturování, nová řasenka a sérum na růst nehtů, které mám již po druhé :) 
A teď se pochlubte, co jste si pořídily v srpnu Vy? :) 

EM

5 komentářů:

  1. Arganový olej používám s přestávkami už asi 4 roky. Víc v zimě než v létě :) A největší radost mi tenhle měsíc udělala nová kabelka :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  2. gel od La Roche som mala velmi rada kym sa u mna neprejavila "alergia" na niektore latky ktore pouziva :( ale aj tak mi ako znacka a najma teda rad EFFACLAR velmi vyhovuje :))) ja som si tento mesiac kupila uplne basic kusky oblecenia v zlavach :D
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné nákupy :) od La Roche bych taky chtěla nějakou kosmetiku vyzkoušet :) Já hodně zase nakupovala u Yves Rocher :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Real Techniques hubky na make-up mám i ja veľmi rada a kupujem si ich stále dokola :). Ja som si teraz kúpila tonikum od Pixi, Dove peeling a nové očné masky od Garnier :).

    OdpovědětVymazat
  5. Kozmetiku La Roche Posay som istú dobu používala aj ja, no potom som mala pocit, že si na ňu moja pleť zvykla a nevidela som žiadne zmeny, každopádne rada by som jej dala ešte druhú šancu a vyskúšala od nej niečo nové :) Na arganový olej mám zálusk aj ja!

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014