23. července 2018

WEEKEND IN PRAGUE

23. července 2018
Praha je překrásná! A i když bydlím poměrně "kousek" od našeho hlavního města, většinou jsem tam jezdila pouze na nákupy a na typická místa, jako je Václavské náměstí. Čím jsem starší, tím víc si cením toho, že Prahu můžu navštívit víceméně kdykoli. Když mi strejda nabídl na víkend jeho byt, sbalili jsme si s přítelem pár věcí a v pátek po práci hned vyrazili. A byl to skvělý napad! :) 
Sobotu jsme započali na snídani v proslulé Kavárně co hledá jméno. Moc se nám tam líbilo. Jen pokud tam půjdete v sobotu ráno, musíte počítat, že na vejce Benedikt jsou fronty až ven :D

Prošli jsme snad celý Smíchov, Havlíčkovi sady, šli jsme na Vyšehrad a jedli celý horký víkend zmrzlinu! Až příště budu v Praze, určitě bych chtěla navštívit kavárnu Spižírna 1902. Byl jste tam někdo? :) Miluju nasávat tu městskou atmosféru a architekturu! Ale také se ráda vracím domů, kde je kolem les a naprostý klid :) 

EM 


1 komentář:

  1. Já do Prahy moc nejezdím, nemusím tyhle velká města, vždycky mě hrozně unaví :) teď každý všude přidává ty vejce Benedikt, no musím tam taky někdy zavítat a ochutnat :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014