15. července 2018

TIME FOR MYSELF

15. července 2018
Tento týden byl opravdu náročný, hlavně v práci! 
Co je ale důležité, dokázat se odměnit. A to i za maličkosti. 
V pátek odpoledne jsem si po práci zašla ke kosmetičce na úpravu obočí. Po cestě jsem se zastavila ve zdravé výživě, kde kupuji kaše a má nejoblíbenější je rýžová. Tu naprosto zbožňuji! 
Přihodila jsem slunečnicová semínka a zaujala mě i tato snídaně Inků, která obsahuje hlavně lněná semínka. 

Přiznám se, že tuto knížku často vídám na instagramu. Nedalo mi to a když jsem se byla mrknout v knihkupectví, sáhla jsem právě po ní. Četl jste někdo? 

Miluji trávit čas jen sama se sebou. Je to ten největší relax. A kor po náročném týdnu. 
A teď se je připravit na další týden, který bude také pěkně nabitý, ale po té příjemnější stránce :) 

EM 

4 komentáře:

  1. Čtyři dohody jsem četla, protože jsem ji koupila mamce, věděla jsem, o čem to tak asi bude, ale tak když už jsem ji měla v ruce...:D Spousta lidí o ní mluví, že jim změnila život atd. Určitě je to inspirativní knížka, ale já se raději zamýšlím sama a tvořím si sama své názory, než abych je někde četla a přebírala - je to taková kuchařka, máš tam návod, jak žít šťastnější život...Ale mě baví objevovat a vymýšlet si svůj originální recept:)

    Sim in the Bubblegum
    Píšu, tedy jsem

    OdpovědětVymazat
  2. Čtyři dohody jsem četla už víckrát a mám tu knížku moc ráda, pokaždé si v ní najdu něco nového :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Knihu jsem četla tak před třemi roky, to ještě ji nikdo na instagram nedával :). Kamarádka ji jednoho dne přinesla do školy a půjčila mi ji.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014