8. července 2018

R E L A X

8. července 2018
Zítra zase do práce! Po šesti volných dnech, které byly plné relaxovaní a nic nedělání! Asi nikomu nemusím říkat, jak moc se mi nechce. Stůl plný papírů a spoustu e-mailů... 
Ale nebojte, to mě zase přejde. Nejhorší je jen ten první den po dovolené. Pak si člověk ani nevšimne, že je v jednom kole a týden uteče jako voda a bude tu víkend :) 
Vzhledem k tomu, že byl přítel pryč, tak jsem své volno trávila sama a hlavně se svou rodinou. Uklidila jsem si. Dokonce i to, co jsem šíleně dlouho odkládala! Vytřídila kosmetiku, jak pečující, tak dekorativní (no, moc mi toho nezbylo..) a vyklidila oblečení. To úplně nesnáším :D
Skvělé na tom je, že najednou mám pocit, že je vše v naprostém pořádku. Jsem spokojená! :) 
Věřím, že to taky tak máte, když uděláte TEN velký úklid. 

Hodně jsem relaxovala s knihou v ruce na zahradě. Je to ten největší relax pod sluncem! 
Manželé odvedle je naprosto napínavý příběh! Za dva dny jsem přečetla 180 stránek a nemůžu přestat ! Jsem zvědavá jak to dopadne...
K této knize jsem přišla čirou náhodou. Našla jsem si jí u nás v obýváku v knihovně. 
Zapomenuté dítě jsem konečně dočetla. Přiznám se, že ze začátku mi knížka dělala trošku problém. Hrozně moc postav a netypický styl psaní. Nakonec jsem si knihu velice oblíbila a příběh je strhující, krásně popsaný a bohužel smutný. Celkově se mi líbí celá atmosféra, kde se příběh odehrává. 
 Po dočtení knihy jsem byla lehce v šoku, vůbec jsem to nečekala :) 
Knížku určitě doporučuji! Nakonec mě styl psaní naprosto uchvátil a těším se, až si pořídím další :) 

Budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete, co jste četly v poslední době vy nebo co byste mi doporučily :) 

EM 

8 komentářů:

  1. Relax je důležitý :) Knížky vypadají super, vím, že Manželé odvedle četla mamka a moc se jí líbila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky teď když mám volno, tak chci vyklidit oblečení a kosmetiku, vůbec se mi do toho nechce! :D na knihu Manželé odvedle jsem taky koukala v knihkupectví a hodne mě zaujala :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Relax je vždycky fajn věc :) na Manžele od vedle se také chystám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow! You have an amazing photos! Love this post ♥

    I follow your blog, can you follow back? Thanks! :)
    xoxo

    Inspiring beach outfits

    OdpovědětVymazat
  5. Je super, že máš čas číst a rozšiřovat si tím svou slovní zásobu. Já teď s prckem čas na čtení nemám, ale jsem ráda, že v září bude mít 3 měsíce a to už bude lepší. Chci totiž letos na podzim číst HP :) mám celou sadu

    OdpovědětVymazat
  6. Pekný článok :) Poupratovať by som si konečne mala aj ja, urobí to úplne inú atmosféru a aj náladu

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  7. V poslední době moc nečtu a nevím, co máš ráda přesně za žánr, ale naposledy jsme četla Lady Fuckingham, taková trochu kontroverzní kniha.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014