20. května 2018

SATURDAY DATE

20. května 2018
Víkend byl opravdu nádherný a počasí se vyvedlo. 
V pondělí mám svátek a tak mě přítel vytáhl v sobotu na rande, abychom to maličko oslavili. Musím se přiznat, že jsme si to naprosto užili. Měli jsme lístky zdarma na výstavu psů, tak jsme se tam šli jen mrkačku podívat a co vám budu povídat, ze všech pejsků jsem byla naprosto unešená a chtěla všechny hladit na potkání :D Také to tak máte? 


Následovala procházka a zmrzka, kterou jsem snědla dřív, než jsem jí stihla vyfotit a pak jsme šli na večeři. Pizza s parmskou šunkou byla pro mě jasná volba :) 
Balerínky - Zaxy, sukně - Gate, přítel boty - CCC, kalhoty - Zara 
Sezóna ledové kávy začala! 
A sobotní rande jsme zakončili v kině. Deadpool 2 byl naprosto boží! Už dlouho jsem se takhle  nezasmála a přítel byl také nadšený, opravdu doporučuji! :) 

A jaký byl váš víkend? 

EM 

5 komentářů:

  1. To musel být krásný den, je vidět že jste si to spolu moc užili :)

    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Pizza vypadá moc dobře a ledová káva je moje srdcovka :D zajimalo by mě, kolik litrů ji během sezóny vypiju :D je dobře, že jste si to užili :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek a moc pěkné randíčko, ta pizza vypadá dost lákavě. :) Můj víkend byl v rámci oslav strýcovy oslavy padesátin, první den se slavilo a druhý den se dojídalo.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. S těmi psy to mám úplně stejně:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  5. Musel to byť naozaj príjemný deň a večer :) Tie balerínky sú rozkošné!

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014