18. března 2018

M A R C H.

18. března 2018
Je březen a venku je mráz a sníh... Ach jo! 
Celý víkend jsem se proválela v posteli, koukala na seriály a pročítala si blogy. Naprostá pohoda. 
Následující týden bude poněkud hektický, takže musím nabrat síly. Podat daňové přiznání, podepsat smlouvu na pozemek, zajít do banky. Jednoduše zařídit všechny ty "dospělácké" věci. 

Parfém od Chloé miluji! A kdo by nemiloval makeup od Estee Lauder? Já osobně ho přimíchávám k dalším makeupům, aby nebyl tak těžký na běžný den, ale opravdu krásně drží a můžu se na něj spolehnout. 
Poslední nákup v drogérii. Zkusila jsem se vrátit k řasence od Maybelline, která je za tu cenu skvělá. Můj oblíbený makeup od Bourjois byl v DM v akci, takže jsem si ho musela koupit do zásoby. Naprosto ho miluju. Mám už asi čtvrté nebo páté balení :D 
Catrice korektor mám v novém odstínu č. 007, odstín hezký, ale asi zůstanu věrná odstínu č. 010 :) 
U balzámku Labello se mi moc líbí, jaký zanechává finish na rtech. Jsou krásně vyživené a mají jemný růžový nádech :) 
Místo, kde v tomto počasí trávím nejvíce času! 

Máte v drogérii oblíbence, ke kterým se stále vrátíte? :) 
EM 

25 komentářů:

  1. Chloe strašně nádherně voní, miluju tu vůni :) Catrice korektor taktéž patří mezi moje oblíbené :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Catrice korektor je vážně skvělý :) Já si ho kupuji snad každý měsíc :D Dochází poměrně rychle :D

      Vymazat
  2. Jůůů, máš naprosto úžasnou ložnici, zamilovala jsem se do toho stylu, jakým máš zařízenou a vyzdobenou postel, tenhle styl se mi moc líbí! :) Ale i takové víkendy jsou občas potřeba, sama to takhle občas praktikuju, i když si za to občas nadávám, že bych místo toho měla dělat radši jiné užitečnější věci, ale občas taky ráda jen dělám ty příjemné věci :) A držím palce, ať příští týden ty hektické a dospělácké věci zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný komentář <3

      Vymazat
  3. Máš pěknou ložnici! :) Do postele bych si také lehla s perfektní knížkou a dobrým čajem :))

    OdpovědětVymazat
  4. Catrice korektor mám tiež najradšej! Zatiaľ som lepší neobjavila a ani sa o to vlastne nesnažím :D
    Držím palce, nech zvládneš týždeň a všetky vybavovačky čo najľahšie! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, tvoje ložnice je nádherná!

    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :* Uznávám, vypadá krásně, ale všude sama bílá, to je lehce nepraktické :D

      Vymazat
  6. Chloe mám hrozně moc ráda, ale asi před 14 dny jsem ji vypotřebovala :( Asi si budu muset udělat radost a koupit si novou :D
    A ten make-up bych taky někdy ráda vyzkoušela :D
    Hezké fotky :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Především bych ti chtěla moc pochválit ložnici. Tak krásná! :-) Nákupy kosmetiky jsou taky fajn. Korektor od Catrice používáme stejný, nedám na něj dopustit! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. ty polštáře jsou super ! :D já make-upy střídám, ale miluju pudr Stay matte od Rimmelu, ten už používám několik let :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. Už dlhé roky používam ten istý púder- od maybelline a takisto špirálu od miss sporty, či make up od dermacolu :) pomedti to zvyknem testovať nové, ale tieto si kupujem dookola:)
    Veľmi sa mi páči dizajn tvojej izby:)!!
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná ložnice a ty polštárky <3 Jinak mě vůně od Chle moc nesedla. Make-upy střídám, ale mám oblíbence od Rimmelu.
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  11. Na make up od Bourjoirs sa chystam uz dlho, Estee Lauder mam a je super :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji všem za krásné komentáře <3 Jste úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hlavne chcem pochváliť ako krásne máš nafotené fotky :) A veľmi pekné vankúšiky na posteli :)

    Klaudia Duranova

    OdpovědětVymazat
  14. Máš krásné polštáře ! :D :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak já zase musím říct , že Bourjouis healthy mix je pro mě naprosto otřesný. Mám šíleně vysušenou pokožku, šupiny na čele a tak, a tenhle make-up to ještě víc zvýrazňoval, takže sem vypadala šíleně. Nicméně jak už to tak je, někomu něco vyhovuje víc a někomu míň no ne ? :)

    https://ukavysancees.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee vážně? Já mam suchou, problematickou pleť a tento makeup mi opravdu vyhovuje :) Ale chápu, me třeba zase moc nesedí HD makeup od Catrice, kteří všichni miluji :D Jen přes léto ho můžu používat :)

      Vymazat
  16. Mám krásnou ložnici, taky mám hrozně ráda polštáře a na posteli jich mám hned několik :) už chci jaro, tento chmurný březen mi už fakt leze na nervy :D a od Catrice korektor taky moc ráda používám, akorát ten tuhý :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherná ložnice! A tu řasenku jsem dřív měla a byla skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jéj, aké krásne vankúšiky máš :). Make-up od EL chcem už veľmi dlho vyskúšať, no stále sa bojím, že bude pre moju pleť ťažký. Jediný make-up, ktorý mi vyhovuje je Naked Skin od UD. Ako tak rozmýšľam, tak tuším ani žiadneho obľúbenca v drogérii nemám, samozrejme, pokiaľ nepočítam napr. odličovacie tampóny od Ebelin :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014