25. března 2018

SUNDAY MOOD

25. března 2018
Při prohlížení fotek v telefonu a v iPadu jsem si uvědomila, že je zde pár fotek, které bych zde chtěla sdílet.
 V pátek jsme šly s mojí mladší sestrou k zubaři. Toho jsme zvládly na jedničku, takže jsem jí vzala na snídani. Objednala jsem si tuňákový toast a kávu. Bylo to výborné! 


Dvanáctého a třináctého března jsme s přítelem slavili druhé výročí. Na slevomatu jsme našli wellness pobyt v Sychrově. Ubytování ve čtyřhvězdičkovém hotelu bylo přímo u zámku! Naprostá nádhera a romantika.
Zámek Sychrov byl opravdu krásný :) 
I když nám pršelo, neuvěřitelně jsme si to užili! Počasí nás nezastavilo a i tak, jsme se vydali na výlety, které opravdu stály za to :D Byla to opravdu sranda a přítel byl na jedničku! 
V hotelu jsme měli polopenzi a jídlo bylo vynikající! Jak snídaně, tak i večeře :) 
Pobyt byl opravdu skvělý a pokud se tam plánujete někdy vydat, určitě nebudete litovat :) 

Byli jste někdy v Sychrově a okolí? :) 
EM 

8 komentářů:

  1. Krása, závidím ti, jak vidím ty fotky, tak bych hned někam jela :)

    OdpovědětVymazat
  2. Normálne mi aj vyhladlo..super fotky
    Vera

    OdpovědětVymazat
  3. Ten wellness pobyt jsme taky chtěli absolvovat, ale jaksi s mým pupíkem už to teď moc nejde, musíme si počkat :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jednou jsem v Sychrově byla, ale už je to dávno a ani už si to tolik moc nepamatuju, tak bych tam znovu zase někdy ráda vyrazila! :)

    OdpovědětVymazat
  5. V tom zámku to muselo být skvělé, já mám zámky strašně moc ráda:D Krásné fotky!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  6. To je super, že jste si to užili, tyhle pobyty na víkend jsou vždycky fajn, člověk si pěkně odpočine :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. Výročí tí závidím, to my zase budeme doma a přítel výročí nepostřehne. :) Sychrov neznám.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. skvelý článok a tie fotky sú neskutočné ! :))
    Izabell zo SYDNEY SLEEK💓

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014