10. března 2018

WEEKEND

10. března 2018
Konečně už začíná jaro! Mé nejoblíbenější roční období :) Pokoj začínám dekorovat do jarních barev a tulipány už zase mají své místo. Sephora kolekce, která je plná barevných a veselých obalů mě opravdu baví! A hlavně jsem se všemi produkty naprosto spokojená. 
Zítra odjíždíme s přítelem na romatický dvoudenní pobyt, kde je zahrnuto i wellnes. Neskutečně se těšíme. Slavíme spolu dva roky! Toto letí... Pár měsíců už máme plnou hlavu pobíhání okolo stavby baráčku a pozemku. Jsou to nekonečné nervy! To vám povím :D 

Včera jsem byla na kosmetice na obočí a potom jsem zašla s kamarádkou na výbornou kávu! 
Celé ráno a dopoledne jsem uklízela a je čas začít balit! Na fotce můžete vidět produkty, bez kterých se neobejdu! Samozřejmě, že ještě nejsou všechny :D 

Tak si krásně užívejte víkendu! 
EM 

6 komentářů:

  1. Tak to si víkend s přítelem moc užijte, dva roky už je pěkná doba, tak ať vám to hezky klape :) Taky už vyhlížím jaro a ladím si pokoj hezky do barev :))
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to gratuluji ke dvou letem s přítelem:D! Měj se krásně:)

    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  3. Užijte si to! Jinak jsem taky ráda, že už začíná jaro a teplíčko JANISTEA

    OdpovědětVymazat
  4. Užij si Wellness. Doufám, že to nepíšu příliš pozdě. :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Dúfam, že si si ten víkend užila a gratulujem ku dvom rokom. Ja som so svojím manželom skoro 5 rokov a nemôžem sa prestať čudovať ako rýchlo to letí.
    Suesanqa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014