19. září 2017

MARIANNE DAYS 2017

19. září 2017
Nemůžu uvěřit, že poslední článek jsem přidala pátého září! Tak snad to dnešním kosmetickým "haulem" trošku vykompenzuji :) 
Určitě každý z Vás zná Marianne dny. Slevy kam se podíváte, davové šílenství a nekonečně dlouhé fronty! I přes veškerá negativa se na tyto dny těším jako malá holka. Dokonce poslední dva roky nakupuji při těchto slevách i pár dárečků na Vánoce pro mé blízké. 
Na první fotce můžete vidět, co jsem si pořídila v Douglasu. Jednalo se především o NYX, který jinak nenakupuji. Sleva byla 20% a tak bylo jasno. 

Do Sephory jsem šla cíleně pro makeup od Estee Lauder. Jak můžete vidět, jen u make-upu jsem nezůstala. Nové jílové masky vypadají opravdu roztomile a mají spoustu druhů. Čisticí krém s uhlím mám již podruhé a je opravdu super! Dále má Sephora nové gelové konturky na rty a ten nude odstín? Na první "swatchnutí" jsem se zamilovala a tužka už byla v košíku :D 
Poprvé jsem si vzala černý Beauty Blender. Vždy jsem měla klasický růžový a tento by měl lépe sloužit na hutnější, vysoce krycí makeupy :) Tak jsem zvědavá! 
Manufaktura má novou podzimní limitku Rakytník a med. Rovnou jsem tedy ulovila balzám na rty a krém na ruce. Dále jemný peeling pro citlivou pleť a z levandulové řady jsem si vzala rovnou dva SOS gely na akné a různé poškození pokožky (opravdu nejlepší, co jsem kdy měla, proto rovnou dvě balení :D) a také krém na ruce, těch není nikdy dost :) 
Malém bych zapomněla na medový peeling na rty ze Sephory a krém na ruce z Douglasu, který jsem dostala k nákupu zdarma :) 
A menší nekosmetické radosti. V Pandoře měli úžasnou akci + když jste meli kartu od komerčky, dostali jste k nákupu BOŽÍ hrneček Pandora, který je prostě nádherný! A roztomilé náušničky jsou z Orsay :) 

Určitě mi napište, co jste si pořídili Vy a jestli vůbec na Marianne dny chodíte? :) 
Budu se těšit na Vaše komentáře :) 

EM 

10 komentářů:

  1. Tento rok som si Marianne dni skutočne poriadne užila. Tiež som bola v Sephore a Manufakture a neobišla som ani Marionnaud a Douglas :) Nakúpila som si aj nejaké oblečenie a už aj zopár vianočných darčekov, takže som bola maximálne spokojná :) Ten SOS gél na akné z Manufaktury musím rozhodne vyskúšať! Inak si si veľmi pekne nakúpila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já letos Marianne dny nevyužila a nic si z nich nekoupila, tak třeba příští rok. Ale ty sis nakoupila krásné kousky :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Pandora měla vážně skvělou akci:) koupila sis super věci! Já byla nakupovat hlavně v Sephoře:)
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  4. Kúpila si si krásne veci, Sephora produkty ma zaujali, hlavne tie nové masky. ;)

    Rebelliouslily GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. O dňoch Marianne počujem prvý krát :3 Neviem či u nás na Slovensku je to tiež ale ak áno tak som o tom vôbec nevedela. Mimochodom mám na teba otázku či by si nechcela urobiť niekedy recenziu na EL makeup! Ďakujem
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Slovensku jsou Marianne dny také :) Jen si myslím, ze je tam méně slevových kuponku, ale nejsem si jistá :)
      Určitě recenze bude :) Moc děkuji :)

      Vymazat
  6. To jsou krásné věci ♥ Vybrala jsi parádně! :) Já na dny Marianne moc nejsem, jako nakupovala bych jako divá, ale zas bych toho pak měla doma moc a nestihla bych vše spotřebovat :) Ale když po nákupáku rozdávali letáčky, tak jsem dostala roztomilé samolepky od Sephory, tak aspoň malá radůstka na ozdobu, když nic nekupuji :D
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ten hrneček je úžasný.:) Líbí se mi i produkty od Nyx. U mě dny Marianne vůbec nic. Ještě jsem nikdy nevyužila slev.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Ta rakytníková řada od Manufaktury vypadá skvěle a zrovna tak ten peeling na rty ze sephory! Já vždy ty dny marianne nějak prošvihnu.. ale když na to tak koukám tak mě to celkem mrzí :D

    OdpovědětVymazat
  9. Na dny Marianne jsem se těšila. Sice jsem měla v plánu nakoupit jen pár věcí, ale nakonec z toho vznikly mega nákupy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014