29. listopadu 2020

BAKING CHRISTMAS GINGERBREAD

29. listopadu 2020
Krásnou první adventní neděli <3 
Jak jste si užily víkend? Já jsem si ho užila skvěle. Strávila jsem ho hlavně s mojí mladší ségrou. Pekly jsme perníčky, koukaly na vánoční filmy a poslouchaly koledy, haha. U nás je vánoční nálada v plném proudu a opravdu si to užívám. Výzdoba je hotová, a i když jsem si myslela, že letos už budeme s přítelem slavit Vánoce v našem domečku, tak bohužel... Ale ty příští už určitě <3 Jsou věci, které člověk nenaplánuje, i když si to strašně moc přeje. 
Momentálně jsem si dolakovala nehty (červeným lakem samozřejmě, haha), koukám na seriál “Šťastné a veselé a tak podobně“. Je to hodně velká oddychovka, ale je to fajn :) 
A musím nás pochválit, perníčky chutnají opravdu výborně, jsou hned měkké. Jen nám vůbec nejde zdobení. To nedopadlo moc dobře, haha. Pokud máte na zdobení perníčků nějaký trik, šup sem s ním! Budu moc ráda za vaše tipy a rady :) 

Mějte se krásně, budu se na vás těšit u dalšího článku <3 

EM 

6 komentářů:

  1. Také už u nás máme vánoční náladu ♥ Jen na pečení se teprve chystám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Také máme za sebou pečení perníkové chaloupky a kupodivu se nám i celkem povedla. :D Skvělé, že se perníčky vydařily i vám. ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně strávená adventní neděle. Perníčky nás taky čekají.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Me pečení teprve čeká a už se moc těším! 🙂

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014