6. září 2020

WEDDING VIBES

6. září 2020

V sobotu jsme byli s přítelem na krásné svatbě našich přátel. Bylo to opravdu kouzelné a plné lásky. O to víc jsem natěšená na naší svatbu, která nakonec bude příští rok <3 

Svatba se konala na myslivně a v pozvánce bylo uvedeno, ať tomu přizpůsobíme svůj outfit. Minulý měsíc jsem si objednala z Aboutyou krásnou vínovou, plisovanou dlouhou sukni. 
Na svatbu úplně ideální a je tak neuvěřitelně příjemná, že od té doby co jí mám, snažila jsem se jí vynosit na maximum.
 Sukni jsem zkombinovala s topem v krémové barvě, který má úzké ramínka.  Působí to elegantně a cítila jsem se v tom opravdu dobře :) 
Novomanželům to moc slušelo a jsme moc rádi, že jsme mohli být u toho a oslavit jejich lásku <3 
Jedli jsme, pili jsme, bavili se a tančili až do samého rána. 
No a dneska vám asi nemusím vyprávět, že jsme jen odpočívali a odpočívali. Na zítra bych potřebovala ještě dovolenou, haha. 

Mějte se krásně a přeji do nového týdne mnoho úspěchů! :) 

EM 

8 komentářů:

  1. Nádherné fotky, moc vám to slušelo! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Svatby bývají moc krásné. Sukně je parádní, slušelo vám to.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá krásně a moc vám to spolu sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš, vám to sluší. :))) Věřím, že vaše svatba bude ještě hezčí, než tato. :) ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Musela to být nádherná svatba :) Moc Vám to s přítelem slušelo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Vy jste krásný!!! Je super, že jste si svatbu užili 💖

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014