22. srpna 2020

PANCAKES WITH BEST FRIEND

22. srpna 2020

Dnešní sobotní ráno bylo trošku spontánní. Kamarádka mi včera večer napsala, že přijede z dovolené na jeden den domů, než zase pojede do Švédska a zda mám čas na snídani. Jasně, že ano. Snídaně, to je moje, haha. 
Při čekání na kamarádku jsem si šla koupit ještě Marianne časopis a už se těším na slevy v září. I když letos to bude ve znamení spíše věcí do domácnosti, ale neskutečně se těším <3 
Ráno bylo nádherně, teplo a tak jsme si sedly na zahrádku ven. Objednaly jsme si cappuccino a nejlepší kefírové lívance, které jsou neuvěřitelně nadýchané. Mňam! Obě jsme se přejedly a já jsem si až teprve před chvilkou dala oběd, haha. 

Pověděla mi novinku a to, že je zasnoubená! Byla jsem první, kdo to ví <3 Měla jsem neuvěřitelnou radost a už teď se nemůžu dočkat jejich svatby! Tahle novinka mi zpříjemnila celou sobotu :) 

Teď jdu trochu poklidit, zapalím si svíčky a prolistuju časopis. 

Doufám, že máte krásný víkend! <3 

EM 


8 komentářů:

  1. Snídaně musela být výborná. Vypadá skvěle.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Takovéhle snídaně by se mi taky líbily! :) Gratuluju kamarádce k zasnoubení :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to muselo být krásné ráno! :) Už abychom se s kamarádkou také konečně sešly.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak snídaně vypadá dokonale. 😍 Mám také chuť na lívance 😄🤩

    OdpovědětVymazat
  5. Sakra mňam, takovou snídani bych si nechala líbit každý den! :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam, vypadají nádherně! Tyhle akce na poslední chvilku bývají nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  7. TO je kouzelný, když ví člověk něco jako první, že? :) Já byla první, co věděla, že kámoška čeká mimčo. Je to neskutečná důvěra. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Nooo, na snídani jsem už nebyla ani nepamatuju. :D Většinou chodím jen na kafe někdy v průběhu dne. :D :D
    Lívanečky lákavé. A to místo je taky krásné, mám ráda hezké kavárny s hezkým prostředím. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014