20. září 2020

SEPTEMBER TWENTY

20. září 2020

Chvilku jsem tu nebyla. Událo se pár věcí, při kterých jsem neměla náladu vůbec na nic. 
Ale... o tom život je. 

Po dlouhé době jsme vyrazili celá rodinka na Zahradu Čech, kam jezdíme každý rok. Tahle podzimní má své kouzlo. Domů jsem si nakoupila čaje, ochutnala výborný trdelník, kávu a potom ještě palačinku, kterou jsme si daly se ségrou na půl. 

Skoro každé odpoledne po práci chodíme do lesa. Přítel je na domečku, kde pracuje každou volnou chvilku a my hledáme houby a kocháme se lesem, který máme hned za domem <3 Za tohle jsem moc vděčná! 
Pokud koukáte rádi na kriminálky, tak doporučuji seriál The Killing. Před pár lety jsem koukala na první dvě série, které se točily okolo stejného případu. Seriál je hodně pochmurný, celková atmosféra je depresivní. 
Teď jsem koukala na třetí sérii, kde se řeší nový případ. Potřebovala jsem něco, u čeho úplně vypnu a budu se plně soustředit na děj. Tahle série byla strhující! Shlédla jsem jí za dva dny. 
Doporučuji těm, kteří mají rádi pochmurno, déšť 
Pár dní jsme měli s přítelem homeoffice <3 Docela jsem se toho bála, protože mám jen malý kosmetický stolek, kam jsem musela dát všechny ty věci a velký počítač, ale ve výsledku se mi pracovalo dobře :) 
Já už se toho pravého podzimu nemůžu dočkat a jen doufám, že se nezruší všechny ty maličké podzimní akce. 

Mějte se krásně a budu se na vás těšit u dalšího článku <3 

EM 

 

7 komentářů:

  1. Nádherné podzimní fotky! Chápu, že jsi neměla náladu na blog, tak to občas bývá. :) Jinak super tip na seriál, přesně tyhle žánry miluju a mrknu na něj! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné podzimní fotky a ty dýně a houby!

    somethingbykate .

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky! Snad se mi podaří tento rok vyjít do lesa a zajít si na houby.
    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  4. Jee, hezký podzimní nádech. Ty dýně vypadají tak hezky.. už si taky nějakou musím přídit. :D
    A teď jsem tedy dostala šílenou chuť na trdelník! :D A to jsem ho nikdy moc nevyhledávala.. ale teď si představím tu sladkou skořici, teplé těsto..mňaam. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty dýně jsou nádherné. Stejně jako celý podzim. Mám tohle období moc ráda.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotografie! Úplne krásne si vystihla atmosféru jesene

    ⋒ Budúcnosť blogu a ateliéru ⋒ BarsAtelier na Instagrame Etsy Shop ⋒

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky! Obzvlášť ta první! :) Podle mě je v pořádku, když člověk občas nemá na nic chuť. Je třeba si to prožít a nenutit se. Ta chuť zase přijde :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014