12. května 2020

A FEW DAYS IN MAY

12. května 2020
 Krásný úterní podvečer <3 Venku je tento týden zase zataženo, ale o víkendu bylo nádherně! 
Už jsem započala sezónu ledových káv a dávám si je teď každé odpoledne, haha. 

 Jaro je letos opravdu kouzelné. Užívám si každou procházku a ta příroda je neskutečná.
 V sobotu jsme vyrazili na další kopec. Tenhle je jeden z nejnáročnějších, ale potom následovalo zasloužilé grilování, haha. 
 Se ségrou letos soutěžíme, kdo najde Čtyřlístek. Každý den chodíme na procházku, a v jednom nedalekém poli, kde jich roste spousta, se vždy na chvilku zastavíme a jen hledáme. Já našla jeden a ségra už pět!
Nedávno jsem odpoledne měla šílenou chuť na lívance. Tuhle kombinaci miluju <3 Ječné lívance s tvarohem, borůvkama a se skořicovým cukrem. Mňam! 

Mějte se krásně! 

EM 

6 komentářů:

  1. Lívance jsem měla zrovna dnes k snídani, mohla bych je jíst pořád! :D Snad se dočkáme slunného víkendu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky. Presne toto kvitnúce obdobie milujem. A lievance vyzerajú skvelo, ja som si zas obľúbila sladké raňajky a tiež som si dala dnes lievance
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky! čtyřlístek závidím. Já ho hledám celý život a zatím jsem ho nenašla :D

    O Víkendu má být opět krásně ♥

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky, mám ráda tyhle foto deníčky s popisky.
    A ty lívance s borůvkama, mňam!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten vosk musí být úžasný :) Jinak moc pěkné fotky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014