16. května 2020

NEW SKIN CARE PRODUCT

16. května 2020





Když mi pomalinku docházela péče o pleť, čekala jsem na nějakou slevovou akci v Sephoře. Chtěla jsem si pořídit stejný krém, z té jejich řady, jako jsem používala posledních šest měsíců. 
Jenže už mi za pár dni bude dvacet šest! a začala jsem se zajímat o retinol. Přečetla X článků a zjistila, že potřebuji krém (sérum) s retinolem, haha. Na Notinu byla patnácti procentní sleva a tak jsem objednala oční a noční krém s retinolem od La Roche-Posay. Četla jsem samé dobré recenze a hlavně jsem nechtěla začínat s nějakým hodně intenzivním.
 Tyto krémy se používají pouze na noc a přes den musíte používat SPF. Přihodila jsem tedy do košíku i do zásoby svůj oblíbený denní krém od Biodermy, který je skvěle hydratační a má SPF 30 a hlavně mi neucpává póry! Termální voda také od Biodermy je klasika, kterou kupuji stále dokola. 
Když mi krémy přišly, trochu jsem se vyděsila všech těch Anti-aging nápisů, haha. Krémy jsem kupovala za účelem retinolu, který, jak jsem se dočetla, je dobré používat klidně i od 25ti let.

A na své řasy a obočí jsem si koupila ricinový olej. Překvapilo mě, jak moc hutný je :) 

Upřímně jsem na všechny produkty velice zvědavá a zajímalo by mě, zda je tu někdo, kdo používá produkty s retinolem? :) 

Mějte krásný víkend <3 

EM 



5 komentářů:

  1. Zaujala ma tá refreshing water od Biodermy. Krém už mám, veľmi si ho pochvaľujem :) A po ricínovom oleji sa jednoznačne musím ohliadnúť!

    BarsVee┃A Brief Inquiry Into University Life - BarsVee na Instagrame🌸

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké. Já používám od Biodermy jejich klasickou micelární vodu a nedávno jsem do své rutiny také zařadila mimojiné sérum od The Ordinary právě s retinolem. Začínám na nejnižším množství dvakrát týdně a příště koupím s více procenty retinolu, četla jsem, že tak je to nejlepší.
    Souhlasím, že je dobré na to myslet i v celkem mladém věku, prevence je základ :)

    OdpovědětVymazat
  3. S produkty zkušenost nemám, ale snad ti budou vyhovovat! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Asi si budu muset přečíst něco víc o retinolu. Vůbec jsem o tomhle neměla tušení.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Mně zaujala Bioderma, na tuto kosmetiku slýchám už léta spoustu chvály, ale stále jsem se k této kosmetice nedostala. Saloos je skvělý, dej vědět jak jsi spokojená :)
    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014