31. srpna 2019

NEW PRODUCTS

31. srpna 2019
Krásné sobotní ráno všem! Než vyrazíme na poslední letní výlet na Kokořín, rozhodla jsem se ukázat vám, co jsem si za poslední měsíc koupila z kosmetiky. Ať už pečující nebo dekorativní :)

Přijde mi, že má pleť už není co dřív a potřebuje více hydratace a péče. Jenže problém je, že mám poměrně problematickou pleť, i když poslední dva roky se mi daří jí udržovat poměrně v hezkém stavu a sem tam nějaký pupínek prostě neřeším. Proto volím produkty, které jsou hlavně hypoalergenní a razím heslo, že méně je někdy více. A přesně tak je to s mou pletí. Čím méně pečujících produktů na ní dávám (jen termální vodu a krém), tak se jí daří. 
Jenže poslední půl rok mám pocit, že by to chtělo malinko více hydratace (dvacet pět let už je holt znát, haha) a tak jsem se rozhodla pro koupi opěvovaného produktu od Vichy. Je to hydratační sérum, které se rychle vstřebává a je opravdu tenoučké a na pleti ho necítíte. ALE když byly velká vedra, tak jsem ho zase odložila, protože pleť se potila a nechtěla jsem na ní dávat produkt navíc. Přišlo mi, že se mi pak póry ucpávaly mnohem rychleji. Tudíž se těším až se ochladí a já začnu sérum pořádně používat :) 
Zajímalo by mě, zda s ním máte někdo zkušenosti.

Tohle kombo používám už asi dva roky a maximálně mi vyhovuje. Termální voda a denní rozjasňující krém s ochranným faktorem. Tyto produkty kupuji stále dokola :) 
A tyto dekorativní produkty už jste u mě asi taky viděly, haha. Makeup Bourjois Healthy mix, teď jsem si koupila už ve světlejším odstínu na podzim. Korektor od Catrice, Pomáda na obočí od Loreal a nová řasenka za pár korun z Oriflame, která mi dělá moc hezké řasy a už jsem si stihla objednat druhou, haha.

A co přibylo ve vaši kosmetické taštičce za poslední dobu vám? :) 
Tak my si jedeme užit poslední slunečný víkend a vy si ho taky užijte :) 

EM 

5 komentářů:

  1. Zajímavé produkty, ani jeden z nich jsem tedy zatím nezkoušela :) Každopádně já jsem si poslední dobou hodně oblíbila čistící gel od Mixy, je skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak vidím tvoje novinky, tak koukám, že bych si měla Catrice korektor koupit.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Korektor od Catrice je skvělý, sama už ho několik let používám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Hydratačný gél od Vichy chcem už dlho vyskúšať. Teraz som si kúpila niečo podobné od Loreal-u a som veľmi spokojná
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  5. krásné :) od vichy jsem nikdy nic neměla, ale od biodermy kdysi pletovou vodu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014