3. listopadu 2018

MENŠÍ KOSMETICKÉ NÁKUPY

3. listopadu 2018
Krásné sobotní dopoledne všem! 
Ráda bych Vám ukázala menší kosmetický nákup za měsíc říjen, na který jsem malém úplně zapomněla. 
Jako každý měsíc jsem si objednala termální vodu od Biodermy a větší balení růžové vody od Purity Vision, kterou momentálně používám místo toneru. 
V zimě poslední dva roky trpím na rozpraskané rty, takže jsem přihodila do košíku balzámek na rty od La-Roche Posay. 
Zaujala mě nová značka CeraVe. Pořídila jsem si čisticí hydratační emulzi, ze které mám zatím smíšené pocity, ale uvidíme. Vzhled k tomu, že mám problematičtější pleť, tak jsem přihodila i hydratační krém, který je hypoalergenní a nekomedogenní, se kterým jsem zatím spokojená :)

Suchý šampon Batiste je klasika, stejně tak jako makeup od Bourjois a korektor od Catrice. To jsou produkty, které kupuji stále dokola. Pokud mě sledujete, tak určitě víte :) A v Rossmannu byla akce, která určitě nikomu neunikla. Bohužel měli všechno šíleně probrané, takže jsme si koupila jen dvě řasenky od Maybelline. 
Rozhodla jsem se vyzkoušet nějaké vitamíny, ale úplně v tom tápu. Pokud máte prosím nějaké tipy, na super vitamíny, tak nějak na všechno :D, tak prosím o radu do komentářů. Přijde mi, že na trhu je toho šílená spousta. Dražší i levnější. A já vůbec nevím. 

Užijte si víkend a já se budu těšit u dalšího článku! 

EM 

1 komentář:

  1. Super nákupy! Rozhodně někdy musím zkusit Batiste a růžovou vodu, už dlouho po nich pokukuji :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014