28. října 2018

SUNDAY.

28. října 2018
Krásný nedělní večer! 
Dnes je celý den zataženo a prší. Pochmurné podzimní počasí jak má být. I když já mám raději ten teplý podzim :) Týden nebyl nijak zajímavý, ale víkend jsem strávila hlavně s rodinou na výstavě oslavující dnešní svátek! Bylo to opravdu krásné. Bylo zde spoustu ukázek, jak z prostřední nemocnice, kina či výstav od aut až po staré nádobí. Samozřejmě nechyběly proslovy a zpěv. Různí divadelní herci předváděli, jak fungovala před sto lety klasická domácnost či výuka ve školách! Opravdu zajímavé a poučné :) 

A sobotní večer jsme s přítelem zakončili v oblíbeném podniku, který není nic extra, ale dělají tu ty nejlepší burgery! 
Mňam, hned bych si dala znovu :) 

A jaký byl Váš týden a co jste dělaly o víkendu? :) 

EM 

4 komentáře:

  1. Nádherné fotky <3 Vidieť že si si víkend užila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Môj víkend bol len o oddychu, urobila som štátnu skúšku, preto som si dala pauzu od všetkého. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky, taky mám raději ten teplý podzim :) já se teď spíš učila, ale mám v plánu teď o víkendu nějaké DIY a nákupy, tak se těším :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. No protože pršelo, tak jsem celý víkend byla u přítela a ležela jsem... akorát jsem přečetla stro stránek knihy, což je na mě docela rekord.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014