11. listopadu 2018

11.11.2018

11. listopadu 2018
Krásný nedělní večer všem! Víkend utekl jako voda, ale byl skvělý. 
V pátek jsme byli v Ikee, kde už je vánoční atmosféra v plném proudu a já jsem samozřejmě spoustu věcem neodala.
V sobotu jsem vzala mladší ségru, přítele a vyrazili jsme do kina na Grinche, kterého miluji a je to snad můj neoblíbenější vánoční film! Tenhle je kreslený a příběh trochu zjednodušený pro mladší děti, ale i tak to bylo překrásné! Ach, ty vánoční záběry a ta atmosféra, nádhera. 

Vzhledem k tomu, že na mě dopadá vánoční nálada ze všech stran a po shlédnutí Grinche dvojnásob,  už jsem neodolala. Ve svém podkrovním pokoji o třiceti metrech čtverečních je vánoční výzdoba v plném proudu. A ne, nezdá se mi, že je to brzo :D 
V Ikee jsem pořídila balící papíry, spousty svíček, další červené potahy a polštářky (asi jich mám stále málo, přítel už to raději nekomentuje), stromečky, které jsou nejvíc roztomilé, hrníčky, konvici na sypaný čaj, svítící minimalistický věnec, rámečky a tak dále. 
Nejdůležitější položka, pro kterou jsem tam však jela, je křeslo "ušák". Mé srdce po něm toužilo doopravdy dlouho a miluju ho! Určitě se na něj můžete těšit v dalším článku :) 
Káva a maličkost ze Sephory v podobě tužky na obočí :) 

Jak to máte s vánoční atmosférou už v listopadu? :) 

EM 

4 komentáře:

  1. Tak teď mám chuť jet do Ikei :D Koupila sis pěkné věci :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  2. Já začínám o víkendu s vánočním cukroví :D A už jsem nakoupila i první dárky :) Už se klidně nechávám unášet vánoční atmosférou a vůbec mi to nevadí! Už i náměstí u nás pomalu začínají zdobit :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. To je ještě v pohodě, teď jsem na instáči viděla jednu známou, že už má ozdobený stromek :-D a chodí ve vánočním ona i dcerka

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Ty Vánoční věci jsou boží, taky už se chystám něco nakupovat :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014