17. června 2018

SUNDAY BRUNCH

17. června 2018
Tato neděle byla krásná a dlouhá. Ráno jsem v stala brzy, abych vyrazila s kamarádkami na nedělní brunch neboli pozdní snídani. Bohužel u nás ve městě tolik možností není jako třeba v Praze. Musely jsme si tedy vystačit se sýrovým panini, ledovým latté a výbornou domácí malinovkou. 
Miluju tu kavárnu! Je malá, útulná, působící londýnským dojmem. Popíjíte výbornou kvalitní kávu a v pozadí slyšíte uklidňující hudbu Elvise Presleyho, jehož hlas a hudbu naprosto miluju. 
Miluju to místo. Pozorovat lidé kolem sebe. Rodiče, kteří hlídají dvouletého chlapečka a při tom popíjejí v deset ráno sklenici vína. Nemyslím to tak, že by byli opilci, to vůbec ne! Myslím to tak, že to zvládají s naprostou grácií a elegantností. Pro mě ispirativní. 

Holčičí tlachání o všem. Líbí se mi, jak dospíváme a naše témata jsou naprosto jiné, než bývaly kdysi. 
Máte také nějaké oblíbené místo na které nedáte dopustit? 
Jinak budu moc ráda, pokud začnete můj blog sledovat <3 

EM 


11 komentářů:

  1. Takové kavárny jsou úžasné...a panini bych si rozhodně dala:D. Krásné fotky:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Máš nádhernou kabelku :) jinak já brunch naprosto miluju,ale většinou si o víkendu nezvládnu přivstat :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky, veľmi sa mi páči tvoj outfit. :) Tú sukňu som si tiež skúšala a hoci je prekrásna a skvele sedí, nemala by som ju veľmi kam nosiť, tak som ju nechala v obchode... :/

    Sabi z blogu Beautiful savage
    VEĽKÁ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou já bych takový brunch brala hned. Ledové kafe miluju v létě snad nejvíc na světě :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle také miluji. :) Moc pěkné fotky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, moc se mi líbí tvoje fotky :) Taky mám ráda kavárny, hlavně teď v létě je příjemné v nich posedět :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky, veľmi sa mi páči úprava <3

    Klaudia Duranova / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky nejvíce se mi líbí kabelka, miluji totiž kabelky v této barvě :)

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  9. Víkendové brunche s kamarády jsou nejlepší! :) Kavárnu neznám, ale vypadá to dobře :)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky ráda chodím s kamarádkou do kavárny, ten pokec je vždy nejlepší a nějaké dobré jídlo a pití k tomu je taky super :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014