29. června 2018

COFFEE, ZOO & PANCAKES

29. června 2018
Začíná nám víkend, ale před tím si dáme menší shrnutí toho minulého :) 
Navštívili jsme zoo, ještě spolu s mojí mladší ségrou a bylo nám krásně. 
Káva s kamarádkou, kterou jsem neviděla už asi rok a naprosto jsem si to užila. Vždycky to bude ten typ člověka, který mě nějakým způsobem inspiruje. 
Objevila jsem kombinaci na lívance, která je vynikající. Lívance jsou z celozrné bio mouky z DM, přelité datlovým sirupem se spousty chia semínek, posypané troškou kakaa a skořice. Určitě doporučuji vyzkoušet :) 

Jinak tento víkend máme v plánu si s přítelem zajít na nějakou výtečnou snídani a pak hurá pracovat na náš pozemek. Zatím jsme v procesu kácení stromů a uklízení, aby se pozemek mohl maličko vyrovnat :) Jsem moc ráda, že už se to konečně hýbe :) 

Mějte se krásně a užijte si teplý víkend! 

EM 

1 komentář:

  1. Nad těmi lívancemi z DM jsem už také několikrát přemýšlela, ale stále u mě vyhrávají proteinové z Rossmana :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014