13. května 2018

BROW BAR & TRIP TO PRAGUE

13. května 2018
Krásný nedělní podvečer. Doufám, že jste nezapomněly na den matek! :) 
My jsme včera s přítelem byli v Praze. Já jsem nutně potřebovala do Brow baru na obočí, ano opravdu tak nutně, že jsem jela kvůli obočí do Prahy! Přítel stejně potřeboval nějaké kalhoty a nové kousky do šatníku. Takže jsem jednoduše toho využila. Typická ženská :D 
Na obočí jsem byla v Brow baru v Sephoře na "Václaváku" a jsem maximálně spokojená. Slečna byla velice milá a obočí je perfektní! 
Nové letní vosky od Yankee Candle. Kokosový je naprosto úžasný a doporučuji! Tropical jungle je maličko intenzivnější, ale taky úžasný :)  

Neodolala jsem trdelníku. Neměla jsem ho opravdu dlouho a byl výborný! :) 
Růžičky od přítele. Vydrzely mi opravdu dlouho! A byly naprosto překrásné :) 

Chodíte vy do Brow baru na obočí? :)
EM 

6 komentářů:

  1. Já nikam na obočí nechodím, ale v budoucnu to mám určitě v plánu:). A růže jsou nádherné!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. V Praze doporucuji zajit na trdelnik do GOOD FOOD!xx

    THE GOWN http://www.thegown.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Do Brow baru by som i ja rada niekedy zavítala :). Ružičky sú nádherné ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Prahu milujem, je tam nádherne a vždy sa tam cítim doma.:)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  5. Obočí mám tmavé, takže si ho dokresluji lehce a chodit nikam na něj nemusím. :) Jinak trdelník je mňamka a tne kokosový vosk musí vonět nádherně.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014