26. dubna 2018

LAST WEEK

26. dubna 2018
Venku je nádherné počasí a já si užívám tohle jaro se vším všudy.
 Jezdím na výlety, chodíme s holkama do kaváren a vychutnáváme si dobré jídlo :) A tak to má být! 
Pokud mám chviličku času, uvelebím se na zahradě s knížkou v ruce a vychutnávám si ten jarní vzduch (jen čekám, kdy se ozve alergie :D) 
Festivalová sezóna začala a minulý víkend jsme byli na Ústeckém majálesu. Bylo to úžasné a počasí se vydařilo. 
Tenhle víkend jedu na ten Pražský majáles a na ten jsem hodně zvědavá. Bude to jen dámská jízda! Docela by mě zajímalo, zda i vy rádi jezdíte na různé letní festivaly :) Určitě budu ráda za různé tipy, jaké přes léto navštívit. 

Mějte se krásně a užívejte si sluníčka! :) 

EM 

4 komentáře:

  1. Taky si to jarní počasí náramně užívám a hodně cestuju - dokud to jde a nejsou povinnosti :) taky miluju poflakovani na dece v parku s friskem v ruce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky. Také se snažím užívat si krásného počasí, nejvíc podnikáme s kámoškami ty kavárny.:) Zahradu bohužel nemám a babiček není poblíž každý den. Jinak festivaly jsou fajn, já se chystám na ten Brněnský Májales a pokud se podaří tak na Vysočina fest do Jihlavy.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. To počasí si taky hrozně užívám. Festivaly musí být skvělé:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  4. Taky tohle počasí miluju a moc si užívám :) fotky jsou krásné, je super, že si takhle úžíváš jarní dny :) já moc na festivaly nejsem, takže žádný tip nemám :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014