11. října 2017

AUTUMN, COFFEE & BROWS

11. října 2017
Podzim a káva. Nejlepší kombinace. Snažím se poradně si podzim užít, ale dny utíkají až moc rychle.  
Dnes se po dlouhé době stalo, že jsem měla volný den v týdnu. Tuto středu jsem si užila a volno řádně využila. 
Hned ráno jsem zašla na nehty a na kosmetiku, aby mi paní kosmetička upravila a nabarvila obočí. Moc by mě zajímalo, zda i Vy si necháváte upravovat obočí v salonu? Ať už je to kosmetička či Brow bar :) Dejte mi vědět do komentářů, jsem jen zvědavá :) 
Miluji všude to barevné listí a jak to krásně "šustí". Má to taky někdo tak?

Tuto sobotu se budu fotit s mojí malou ségrou. Jsem moc zvědavá na výsledné fotky. Bude to mé první focení. 

EM 

7 komentářů:

  1. Já to šustění listí taky miluju:) krásný článek!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, miluji začátek podzimu. :) já si obočí upravuji sama.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda podzim, takový ten krásný a teplý :) já si obočí upravuji sama, jelikož jej mám husté a nepotřebuji barvit, tak mi stačí jen pravidelně vytrhávat a to zvládnu sama :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, tak to je super, že sis užila volný den :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky. Ja som taký samopomocník a obočie si farbím sama:D
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  6. Milujem jeseň.. hlavne tú atmosféru...Nádherné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný fotky, podzim je podle mě krásný do tý doby, než začne pršící období :D
    Blog by Alexandra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014