1. října 2017

ONEST || RECENZE

1. října 2017
Znáte značku ONEST? Je to česká přírodní kosmetická značka, která je zcela upřímná. A to se mi na této značce líbí! ONEST nemá mnoho produktů, ale myslím si, že si vybere každý z vás. 
Má pleť je suchá a aknózní (snad nejhorší kombinace pleti :D), tudíž si musím dávat veliký pozor na to, co na pleť dávám! Poslední rok koukám hodně na složení a nikdy jsme si nemyslela, že objevím nekomedogenní olej na pleť. Vždy jsem toužila používat oleje na pleť či olejová séra, ale bohužel mi vše zatěžovalo pleť a musela jsem je přestat používat. 

Tento pleťový olej, který najdete TADY, je to nejlepší, co jsem za poslední roky na pleť objevila! Má pleť je krásně hydratovaná, rozzářená a působí odpočatým dojmem, což já velice uvítám! Někdy ho používám před krémem a když pospíchám a nemám moc času, přimíchám tři kapky do mého denního krému a povím vám, je to zázrak! :) Pleť nezatěžuje a jsem s ním maximálně spokojená. Používám cca měsíc a půl. 
Cena produktu je 670,- 
Další produkt je balzám na rty, který jak se všude dočítám, je tím nejlepším balzámem na světě :D 
Balení je velice luxusní, těžší a skleněné. Já mám verzi s růží, ale máte na výběr ještě z dalších dvou variant. 
A musím souhlasit, že tento balzám je opravdu nejlepší, jaký jsem kdy měla! Moje mamka si ho taktéž nemůže vynachválit :) Na rtech je moc příjemný. Není moc hutný, textura je příjemná a hezky na rtech vydrží. 
Cena balzámu je 310,- 
A co Vy? Znáte značku ONEST? Já jsem opravdu nadšená a nebyl to můj poslední nákup! :) 

EM 

10 komentářů:

  1. Já mám taky suchou, aknózní pleť a je to opravdu hrozná kombinace:D určitě se po těchto produktech podívám!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně někdo kdo má stejný typ pleti a experimentuje s přírodní kosmetikou! :D to je vzácnost. tuhle značku neznám ale rozhodně vyzkouším.. hlavně mě zaujal ten olej!
    Herb Theory

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně zatím co jsem zkoušela přírodní kosmetiku na muj typ pleti, tak docela katastrofa :D Tahle značka mi ale vážně sedla! :) A to je co říct :)

      Vymazat
  3. Počujem o nej úplne prvýkrát. Ale páči sa mi :)

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  4. o značce jsem ještě vůbec neslyšela, ale produkty vypadají hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Značku neznám, ale vypadá fakt super, moc díky za tip! :)

    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle značku neznám, ale podle popisku vypadá zajímavě. Dost mě zaujal ten olej :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  7. škoda, že neuvádzajú zloženia na stránke :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  8. Značku nepoznám, ale obaly vyzerajú nádherne :) Vždy som viac na minimalistickejšie designy. Tiež by som chcela používať na pleť rôzne olejčeky, neskutočne ma to láka, no pri zmiešanej pleti je to dosť zlý experiment :D

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  9. Rada by som od nich niečo vyskúšala ʕ•͡ᴥ•ʔ

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014