9. dubna 2017

SPRING TIME

9. dubna 2017

Krásný nedělní večer všem přeji. Před malou chviličkou jsem si udělala radost a něco malého (čtete drahého) jsem si objednala ze Sephory. Omlouvá mě samozřejmě to, že tento víkend je 20% sleva a to se vyplatí ne? :D 


Ačkoli je jaro a já jaro miluju! V poslední době je nálada, tak trochu na bodu mrazu. Asi to všichni známe. Práce je hold někdy moc... Snažím se tedy obklopovat věcmi, které mi dělají radost. Kupovat si tulipány, pálit jarní svíčky a dělat jarní úklid. Zbožňuji to <3



Víte co mě mrzí? To jak si nedokážu udělat čas na blog i jindy než v neděli večer. Hrozně mě to mrzí a každý týden si říkám, jak to napravím! No a sami vidíte, že mi to moc nejde... Ale snažím se, opravdu! 




Při jarním úklidu jsem našla svůj Starbucks kelímek! Yeah <3 


Až se jednou odstěhuji, bude to moje místo chybět. Fakt, že jo. Prostě to tu miluju <3


Spring pastels... 


Some favorite parfums. 




1 komentář:

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014