26. března 2017

SEPHORA HAUL

26. března 2017

Ahoj, po delší době mám pro Vás článek a tentokrát to bude menší Sephora haul :) 
S kamarádkou jsme se před 14ti dny rozhodly vyrazit do Sephory do Browbaru od Benefitu. Chtěla jsem mít na výročí s přítelem hezké obočí a vážně jsem byla moc spokojená! Ani jsem to nečekala :) 


Samozřejmě to nezůstalo jen u obočí a odnesla jsem si pár maličkostí na které jsem měla ještě 20% slevu a to se vyplatí :D 


První věcí pro kterou jsem si šla byla podkladové báze od Benefitu The Porefessional, kterou už jsem jednou měla a moc mi vyhovovala :) Je to jen menší balení, které mi vklidu vystačí i více jak na půl roku a vím, že se nezkazí než jí spotřebuji :) Cena 380,- a má 7,5ml. 

Tužky na obočí značky Sephora mi vyhovují a nemám jim co vytknout. Kupuji si je stále dokola a ted mají i hezčí balení :) Cena 240,- 


Gimme Brow jsem si přála hrozně dlouho, ale nevěděla jsem, jestli ma cenu do takového produktu investovat. Byla jsem nadšená, když jsem zjistila, že prodávají i cestovní balení. Sice jen jeden odstín a to č. 3, ale ten mi perfektně sedí, takže me osobně to nevadí :) 
Musím říci, že jsem z produktu opravdu nadšená a vím, že si budu pořizovat plné balení. Opravdu perfektní věc na obočí! :) 


Rozjasňovač od MUFE je naprosto božská záležitost, kterou musíte v Sephoře omrknout a alespoň si jí osahat! Boží! :) 


Tak a co jste si z kosmetických věci koupily v poslední době Vy? :) 

EM 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014