31. prosince 2016

CHRISTMAS GIFTS

31. prosince 2016

Ahoj, dnes mám pro Vás článek, se kterým jdu trochu pozdě a až po Vánocích, ale přeci jen. Jsou to vánoční kosmetické dárky, kterými jsem udělala radost ostatním a tak se chci s Vámi podělit, alespoň o fotky. I když už je pozdě, tak je mi líto nechat fotky ležet v tabletu :) Tak jdeme na to :) 


Paletka očních stínu od Sephora pro mamku, která byla v letošní povedené vánoční limitce. A ta pigmentace je naprosto úchvatná. Věřte mi, ze si ji budu půjčovat :D Tuším, že ji ma ted Sephora ve výprodeji :) 


Sephora masky to je klasika. Je to moc pěkný dárek, se kterým nešlápnete vedle ;) 



Maličkosti pro přítele :D 


Manufaktura balíčky jsou opravdu překrásné <3 



Kosmetika z Oriflame, která potěšila sestru přítele :) 


A Pandora pro mamku k narozeninám <3 Bylo to perfektní :) 

Jaké dárky jste letos dávali Vy? ;) 
EM 




2 komentáře:

  1. Ty balíčky z manufaktury jsem kupovala babičce. Jsou krásné..je škoda je rozbalovat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty balíčky z manufaktury jsem kupovala babičce. Jsou krásné..je škoda je rozbalovat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014