27. srpna 2016

LITTLE DETAILS OF MY PLACE

27. srpna 2016
Ahoj, předem bych se chtěla omluvit za mou nečinnost na blogu. Bohužel nemám notebook, takže se snažím blogovat z iPadu, ale je to malinko složitější než jsem čekala. Momentálně jsem si stáhla nějaký program na blogování, tak doufám ze to bude všechno fungovat tak jak má a konečně se blogu budu věnovat na plno a pomůže mi to získat par čtenářů :) 
Dneska bych Vám chtěla představit maličko mé oblíbené místo a tím je můj pokoj.
Pořád se ho snažím vylepšovat a vylepšovat, ale musím říci, že je to mé oblíbené místo, kam se pokaždé těším :) 
Nejvíce věci mám z Ikea, jak už to u nás v ČR bývá. Hrozně mě mrzí, že u nás nemáme Target nebo Homegoods, ale co naděláme. 
Miluju Yankee Candle a vosky uchovávám v teto dóze z Pepca, kde často mívají super levné doplňky do bytu :) 
Můj pokoj je vybaven hlavně z Ikea série Hemnes. Miluju jak to vypadá jednoduše a naprosto krásně.
Pokud se vám článek bude líbit, určitě čekejte pokračování :) 
 
Doufám, ze se vám článek líbil a určitě mi dolu do komentářů napište jak mate vybavený pokoj nebo byt vy ;) 
 
Em 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014