28. ledna 2022

NEW PICTURES AND OUR LIVING ROOM

28. ledna 2022
Za chvilku už to bude rok, co bydlíme v našem domečku, ale až teď se pomalu dostávám ke zvelebování největší části domu. Obývací prostor máme spojený s kuchyní a trávím tady z celého dne nejvíce času. Díky Posterstore.cz už nemusím koukat jen na bílé stěny.

Hledala jsem zase něco jemného, přírodního v jemných tlumených tónech. Celý interiér domu máme hodně světlý, proto jsem nechtěla nic extra výrazného ani tmavého. Obrazy do obýváku jsem vybrala v rozměru 50x70, aby krásně vynikly. Jednoduché a elegantní. Takový je výsledek a já jsem nadšená. Rámečky z dubového dřeva, jsou opravdu kvalitní a nadčasové. Máme je i v ložnici a ta kombinace bílých stěn a dřeva se mi líbí natolik, že jsem se pro ně rozhodla znovu. Plánuji je nakoupit i v menších velikostech na naše rodinné fotky :) 
Obrázky květin najdete na stránkách v kategorii - příroda
Ložnici už jsem vám ukazovala minule, ale přebalovací koutek jsem doplnila ještě o jeden obraz Ocean Life dětské kategorie. Tyto dětské obrázky jsou naprosto nádherný a jednou budou zdobit Richardovi pokojíček.

Na e-shopu je výběr opravdu veliký a každé úterý tam najdete novou kolekci <3 

Na závěr mám pro vás 40% slevový kód na plakáty - KÓD LTTFM40

(neplatí pro kategorii Kolekce umělců) 

Platí od 29.1. - 13.2.2022


Mějte se krásně! EM 





6 komentářů:

  1. Krásné, něžné obrazy :) Moc se mi líbí tvoje bydlení :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to doma moc krásné. A s plakáty to hned vypadá více útulněji. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný minimalistický styl, máte to doma nádherně útulné a obrazy vypadají také krásně. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ten obývák, to je opravdu nádhera! Úplně to pohladí. :)

    Simple living: Co doopravdy potřebuje miminko

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to moc krásné, stejně jako celý blog! Dávám odběr a budu se moc těšit na další článek. Tyto doplňky vždy nádherně oživí interiér. Velmi se ti to povedlo!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné.. Krásně ti doplňují interiér.. ❤

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014