6. září 2021

OUR BEDROOM

6. září 2021
Podzim už je plně cítit ve vzduchu. Zbývajících pár týdnů do porodu utíká jako voda a já mám potřebu náš domov připravit a zútulnit na přicházející krásné období našich životů <3 

Ložnice je místo, na kterém jsem chtěla zapracovat jako první. Hlavně kvůli dětskému koutku v ložnici, kde se nachází postýlka a přebalovací pult. Na bílé zdi jsem chtěla něco jednoduchého, ale zároveň dětského. Po shlédnutí stránek Posterstore.cz jsem měla hned jasno! Zdi nám budou zdobit krásné plakáty. A protože bydlíme u lesa, kde je plno zvířat, tématicky jsem se držela. 


Vybrala jsem roztomilé plakáty s názvem Život v lese a Safari Life, které na stránkách najdete v sekci - pro děti. Moc mě baví ty ilustrace, které jsou jednoduché, ale zároveň se člověk nad tím i zasměje. Rozhodování bylo ale opravdu těžké, protože ten výběr je obrovský! 


Samozřejmě jsem neodolala a pořídila další tři obrazy, aby zdobily místo nad naší velkou postelí. Hledala  jsem něco čistého, jemného a neutrálního. Přeci jen, ložnice je oáza klidu a chci, abychom se tu cítili s partnerem příjemně. Volila jsem tedy převážně  květinové plakáty v bílých a béžových odstínech, které jsem doplnila decentním plakátem s citátem
Snažím se vše ladit do tlumenějších tónů. V interiéru celkově u nás převládá bílá, kterou doplňuji zlatými a dřevěnými doplňky.


Myslím, že výsledek se moc povedl a působí to elegantně, ale zároveň díky dřevěným rámečkům nadčasově s pocitem tepla domova. 



Mám radost, že dřevo, použité pro tyto plakáty pochází z lesů, které splňují nejvyšší ekologické a sociální standardy, a tak je zajištěna šetrnost k životnímu prostředí <3 

Pokud chcete na podzim váš pokoj, dům či byt zútulnit, díky POSTER STORE můžete využít 45% slevu na plakáty s kódem EM45. 

Platí od zítra 7.9. - 13.9.2021

 (neplatí pro kategorii Kolekce umělců) 


Budu moc ráda, pokud mi napíšete, jak se vám článek líbil a příště bych se ráda zaměřila na obývací pokoj s kuchyní, až to bude alespoň z části hotové :) 


EM 

10 komentářů:

  1. Krásné fotky a skvěle se to tam vše hodí :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. To je moc krásné! Koutek pro miminko vypadá dokonale a není vůbec přeplácaný. Ať se vám v ložnici krásně spinká <3


    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  3. Máte to doma moc hezké a ty zarámované plakáty se tam skvěle hodí.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Máte to moc krásné a útulné😍plakaty co jsi vybrala se tam hezky hodí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máte to doma krásné, přesně můj styl. A plakáty také hezké. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Máte to opravdu moc hezké a útulné 🙂, je z toho cítit pohoda a celkově to vše na mě působí velmi hezky a příjemně 🤗. Koutek pro miminko je krásný a ty dětské plakáty jsou taky moc roztomilé 😊.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten koutek pro miminko je naprosto kouzelný :)

    OdpovědětVymazat
  8. Máte nádhernou ložnici, přesně v takovém stylu mám podobně zařízený byt. :)) Působí útulně a určitě se v ní cítíte dobře - krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to vyzerá fakt krásne! :) Máte to tam veľmi útulné!

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké, jemné. Hlavně ty dřevěné rámy to zútulnily.

    Simple living: Deník jako nástroj duševní hygieny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014