6. června 2020

MY BIRTHDAY DAY

6. června 2020










Dnes mám konečně pro vás nějaké fotky ze středy, kdy jsem měla narozeniny. Já nevím jak vy, ale já své narozeniny miluju! Je to prostě můj den, haha. S přítelem už máme takovou tradici od začátku našeho vztahu a to, že si vždy na své narozeniny vezmeme dovolenou a podnikeme nějaký výlet. 
Letos jsem chtěla hrozně navštívit pražskou Zoo, kde jsme byli naposledy asi před čtyřmi lety. 
Brzy ráno mi všichni popřáli, dostala jsem kytičky, překrásný dort (který byl mimochodem i výborný) a vyrazili jsme směr Praha. 
Na snídani jsme byli v IF Café, kam jsem se chtěla podívat už snad rok a bylo to naprosto dokonalé ráno, snídaně byla výborná. O tom, ale až v samostatném článku :) 

Ve středu bylo počasí ma jedničku. Svítilo sluníčko a bylo krásně. Prošli jsme celou zoo asi za 6 hodin. Jsem ráda, že jsme tam byli takhle v týdnu, protože tam nebylo moc lidí. O víkendu si to tam nedokážu představit, haha. A pak ještě jeli na otočku do Ikey, kde jsem si koupila k narozeninám knihovnu do domečku. 

Tenhle víkend jsem nějaká vyčerpaná a unavená, asi z toho počasí a z té stravy, která nebyla za poslední týden nejlepší, haha. Ten dort jsem jedla s rodinou tři dny. Byl opravdu velký :D 

Doufám, že se máte krásně! 

EM 

5 komentářů:

  1. Dodatečně přeji všechno nejlepší. Ten dort vypadá úžasně, musel být fakt výborný. V zoo jsem už dlouho nebyla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Dort vypadá naprosto úžasně! ♥ Opožděně ti přeju všechno nejlepší k narozeninám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. No tak ten dort vypadá úžasně! Přesně takové mám ráda, se spoustou ovoce :) Tomu se říká ideální narozeninový den!

    OdpovědětVymazat
  4. Dodatočne všetko najlepšie <3
    xoxo | Monica from https://lipstickverse.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten dort je naprosto dokonelý! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014