8. června 2020

BIRTHDAY BREAKFAST

8. června 2020

Krásné pondělní ráno! Tenhle týden už bude plně pracovní a tak než vyrazím do práce, chci se s vámi podělit o krásnou narozeninovou snídani. 
Když jsme si řekli, že pojedeme na výlet do Prahy, volba na snídani byla jasná. Už dlouho jsem chtěla navštívit IF Café. Prostředí je absolutně nádherné a obsluha byla velice milá <3 
Já jsem si dala avokádový chlebík a přítel vejce benedikt. Jídlo i káva bylo vynikající. Krásné zákusky jsme vynechali, protože doma na mě čekal narozeninový dort, tak třeba příště, haha. 
Byla jste některá v IF Café a jak se vám tam líbilo? <3

EM 

8 komentářů:

  1. To vypadá úžasně, hned bych si také dala! Doufám, že sis užila krásný narozeninový den a opožděně vše nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak takéto raňajky by som brala každý deň :) Všetko najlepšie! <3

    xoxo | Monica from https://lipstickverse.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, vejce benedikt jsem nikdy neměla a hrozně po něm toužím! :-D
    Opožděně všechno nejlepší!
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  4. Dodatečně přeji všechno nejlepší. Dokonalá snídaně.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Sakra mňam, hned bych si takovou snídani dala! Přeji ti opožděně vše nejlepší k narozeninám! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Opožděně přeji všechno nejlepší. V kavárně jsem nebyla, ale snídaně vypadá moc pěkně. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014