1. srpna 2018

SUMMER SKINCARE ROUTINE 2018

1. srpna 2018
V dnešním článku bych Vám ráda představila produkty na pleť, které momentálně používám. 

1. Nejdůležitější v péči o pleť je samozřejmě odlíčení pleti! Já osobně preferuji odličování na "mokro". Ve sprše si navlčím pleť, v dlaních napěním čistící gel a aplikuji na pleť. Po té opláchnu a ještě jednou pleť vyčistím hloubkově čistícím gelem, který nanesu na Foreo. Krouživými pohyby masíruji pleť, která se nádherně vyčistí a hlavně je to po celém dni báječný relax! 
Momentálně používám čisticí gel od Eucerin, který se ale neřadí k mým nejoblíbenějším. Miluji čisticí gel od La-Roche Posay, který můžu opravdu doporučit :) 
2. Jak můžete vidět, v péči o pleť momentálně vede Bioderma. A to konkrétně řada Hydrabio, která je naprosto skvělá. Má pleť je suchá a aknozní. Nejhorší kombinace pod sluncem. Většina výrobků proti akné je matující a to já opravdu nepotřebuji. Rozhodla jsem se tedy cca před půl rokem začít používat hlavně hydratační produkty a jsem nadšená. 
Moje péče se tedy skládá z: 
- termální vody, kterou používám nonstop. Před makeupem, k zafixování make-upu a nebo jen tak. Tato termální voda od Biodermy mi přijde ze všech nejlepší! Zklidní pokožku a krásně hydratuje. 

 - hydratační tonikum, které jsem zatím viděla pouze na Notinu. Vůbec nevím, proč se v klasické lékárně nedá sehnat. Ta hydratace je neuvěřitelná. Používám ho jen na den, protože to je tonikum a to póry hlavně uzavírá. Ráda mám například i tonikum od Mixy, to na problematickou pleť :) 
- krém jste u mě na blogu mohli vidět už víckrát. Hydrabio Perfecteur je takový můj svatý grál a mám již druhé balení. Je hydratační, rozjasňující a má SPF 30. Takže na léto absolutní ideál! 
Foreo vlastním to úplně klasické - Foreo Luna Mini, který jsem si kupovala již minulý rok v listopadu na oficiálních stránkách. 
 Asi Vám nemusím říkat, jak je to skvělý pomocník a jak už se bez něj neobejdu! Pokud váháte s koupí, tak určitě doporučuji. Nebojte, není to žádná reklama, kterých je teď na instagramu opravdu spousty! Kupovala jsem si ho ve slevách o černý pátek :) A absolutně nelituji! 
 Tak a z čeho se skládá Vaše péče o pleť? 
Samozřejmě tu nemám zmíněné úplně všechny produkty. To by byl hodně dlouhý článek :) 
Přiznám se, že tuto kombinaci používám docela dlouho. 
Hodně mě láká vyzkoušet arganový olej na pleť a značka Medik8, na kterou mám zálusk.

EM 

4 komentáře:

  1. Ja pred spaním odličujem z expresným odličovačom očí od Yves Rocher a micelárkou, momentálne mám Cien. Pred všetkými výrobkami ale najprv pleť oplachujem čistou vodou. Ráno zase používam len gél na čistenie pleti od Sephory a potom denný krém na tvár Ziaja. Rozmýšľam však, že do svojej rutiny opäť dokúpim Biodermu, to je večná klasika a nič nepokazí.

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  2. Čistiaci gél od Eucerinu by som už chcela vyskúšať. Mala som od nich krém a bol dokonalý! Priznám sa, že bioderma ma moc nenadchla. Ja som začala používať Českú prírodnú značku Ryor a som s ňou veľmi spokojná a okrem toho mám rada The Ordinary.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE


    OdpovědětVymazat
  3. Já svoji rutinu vůbec neměním, ani mě to nenapadlo. :) Ráno si opláchnu obličej, dočistím tonikem a dám krém, nebo spíš opalovák, protože je strašný teplo a chráním si alespoň obličej a večer se buď jen opláchnu, nebo odlíčím lehce, pokud jsem se lehce nalíčila během dne.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Já si teď uvědomila, že jsem už asi tři roky svojí skincare rutinu nezměnila:D. Pořád používám jenom produkty od La Roche-Posay a jsem fakt spokojená:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014