6. ledna 2018

FIRST WEEK IN THE NEW YEAR

6. ledna 2018
Tak jaký byl pro vás první týden v novém roce? Pro mě byl docela hektický a náročný, hlavně pracovně. Konečně je tu víkend a venku krásně. Počasí mi z okna připomíná jaro, ale jen z okna :D 
Vím, že všichni si kupují hlavně motivační diáře a hrozně "fancy" předražené diáře, ale já jsem asi jiná a stačí mi klasický diář od Albi :D Navíc tenhle má opravdu krásné desky a je akorát do kabelky :) Druhý sešítek je z Bonami a tam si zapisuji různé důležité věci, hlavně finanční a tak dále :)

Vánoční vůně zase až za rok a já už palím klasické čisté vůně, které mám v lednu nejraději. Moc se těším na jarní limitku Yankee Candle! 
Víte na co jsem úplně zapomněla? Zmínit se o tom, že jsem si pořídila nového nejlepšího přítele, který si říká FOREO Luna Mini. Objednávala jsem z oficiálních stránek Forea o černý pátek a už přes měsíc jsme nejlepší přátelé! Je jednoduše úžasný <3 
Momentálně dva nejpoužívanější produkty na rty. Pečující a lehce zabarvené Nude odstíny. 

Mějte se krásně, 
EM 

4 komentáře:

  1. Ten diar vyzerá náhodou luxusne :)
    Vera

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, na Foreo by bylo bezva, kdybys udělala recenzi...:D. Jinak ty diáře jsou krásné!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem taky jiná, mně stačí diář z levných knih :):D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek :) Diář je krásný, mě by taky stačil, ale mám hrozně ráda holky z ACOS, tak je moc ráda podpořím koupí jejich diáře, protože se jim letos moc povedl :) Yankee Candle vosky u mě teď taky frčí, moc ráda je pálím :)
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014