31. prosince 2017

THE LAST DAY OF 2017

31. prosince 2017
Krásný poslední den v roce 2017!
 Doufám, že si ho užíváte a budete užívat plnými doušky :) 
My budeme večer s přáteli posedávat v baru, pít drinky a ujídat chlebíčky. 
Na fotce můžete vidět můj outfit na dnešní večer. Pudrové šaty z Mohita, ke kterým si vezmu ještě černé sáčko a pudrovou kabelku z Manga. Samozřejmě makeup, který musí být dokonalý a vydržet celou noc, takže volím Esté Lauder Double wear. Oči budou výraznější, zvolím tedy nude odstín od Too Faced :) 
Všem bych vám samozřejmě chtěla poděkovat, že můj blog sledujete a píšete komentáře! Nesmírně si toho vážím! Doufám, že příští rok se najde spousta nových odběratelů a že nadále budete rádi můj blog sledovat <3 
Určitě mi dejte vědět, jak oslavíte Silvestra vy a já se budu těšit, co nám rok 2018 přinese! 
Šťastný nový rok <3 

EM 

6 komentářů:

  1. Skvělý outfit, škoda, že tu nemáš fotku na sobě:)
    Já volila červené šaty, tmavé silonky a černé sáčko a slavila také s přáteli, ale u nás doma :)
    Jinak přeji krásný Nový rok.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Outfit byl určitě krásný! Ta kabelka je prostě boží:D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné šatičky! Milujem takúto jemnú ružovú :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekné fotenky! Ja takúto baby bunk alebo nude pink milujem 😇😊
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné oblečení, šatičky jsou krásné..Tip na pěkná pánská saka: https://taxido.cz/panske-spolecenske-obleky/panska-saka

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný outfit ♥ já jsem večer strávila u filmu, pak jsem si přiťukla s rodinou a šla spát :D
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014