12. listopadu 2017

OCTOBER FAVORITES || 2017

12. listopadu 2017
Říjen utekl jako voda a už jsme skoro v půlce listopadu. To znamená, že bychom se měli vrhnout na oblíbence za měsíc říjen :) 
Na podzim/zimu mám raději více krycí makeupy a tento od Estee Lauder jsem si absolutně zamilovala. Myslím si, že každý z Vás ho určitě zná a není divu! Vydrž a krytí je jedinečné. Na každodenní běžné denní nošení ho míchám s lehčími makeupy, ale pokud chci opravdu "photoshopovou" pleť, použiji ho samotný. Je to spíše těžší makeup, takže určitě ho neocení ti z vás, kteří mají rádi lehčí a přirozenější krytí. 

Bronzer od Too Faced je pro mě jednička. Už jste ho mohli na blogu určitě vidět (a né jednou :D). Mám ho opravdu moc ráda a vůbec neubývá! Pokud hledáte bronzer, určitě na něj mrkněte :) 

HD produkty od NYX jsem si kupovala hlavně na focení a musím se přiznat, že korektor i pudr mě velice příjemně překvapily! Určitě je nemám naposled :) 
A Gimme Brow? Nejlepší (ale taky nejdražší) gel na obočí, jaký jsem kdy vyzkoušela :) Bohužel už mi dochází a hledám nějaký nový fixační gel na obočí. Nějaké tipy? ;) 
Z péče o pleť jsem si zamilovala jílovou čisticí masku ze Sephory a zklidňující krém od Mixy. Maska pleť krásně vyčistí do hloubky a to balení je skvělé a vychytané :) A pokud sháníte hojící a zklidňující krém, tak určitě mrkněte do drogérie na Mixu. Kvalitní a cenově dostupné produkty na pleť i tělo :) Značku Mixa mám moc ráda a nikdy mě nic nezklamalo. 

A jaké jsou Vaše oblíbené produkty? :) 
Jinak budu moc ráda, když budete můj blog sledovat <3
EM 

6 komentářů:

  1. Ten púder od Nyxu je supeer mala som ho a Mixu tiež veľmi obľubujem. Pekný článok :)

    Vera (giveaway)

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle pudr jsem si také zamilovala, jen mě štve, že pokud přepudruju nějaké místo během dne vícekrát, tak je tam vidět ten bílý film, který ze mě dělá spíše ducha.. :D

    <a href="http://nikolamills.com/“> Nikola Mills </a>

    OdpovědětVymazat
  3. Make up Double Wear si chcem kúpiť aj ja. Potrebujem niečo na čo by som sa mohla spoľahnúť.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  4. Ty Sephora masky jsou prostě úžasné a přesně jak říkáš, Mixa nezklame:)
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  5. Masky od Sephory jsou super a díky za další tipy :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nyx pudr je super, zkoušela jsem ho, ale při nanesení velké vrstvy dělá bílé fleky na obličeji při focení.:(
    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014