22. října 2017

ROSES & IKEA

22. října 2017
Krásný nedělní večer. 
Tento týden byl docela náročný (hlavně pracovně) a jsem ráda, že už je za námi! Přítel ale hned v sobotu zlepšil náladu kyticí růží a výletem do Ikea. On prostě ví, jak na mě <3 
V Ikee už jsem nebyla delší dobu a tak jsem si musela doplnil zásobu svíček. 
Na podzim palím jednu za druhou a jsem nadšená z nové vůně jablko a skořice. Voní vážně božsky! 

Po čem mé srdce toužilo, tak byla stolička ke kosmetickému stolku. Pokukovala jsem po ní vážně dlouho a mám z ní neuvěřitelnou radost. Vypadá to o moc lépe, než obyčejná židle! :) 

Ikea má moc krásnou vánoční kolekci a bylo těžké odolat! Červený balící papír nesmí na Vánoce chybět a hrníček s pleteným vzorem? Tomu jsem nemohla odolat! 
A ještě nová chlupatina před postel :) 

Líbí se Vám nová vánoční kolekce z Ikea? A na co máte zálusk? My tam určitě pojedeme ještě příští měsíc! 

EM 

15 komentářů:

  1. Tak ty svíčky musím mít:D hlavně tu jablko-skořici:D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Waw to je zásoba sviečok!! Ja som v ikei nebola už ani nepamätám. Naposledy asi dva rok dozadu v anglicku.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  3. Tak pro svíčky do Ikei musím zajet, protože te´d ty jejich vůně vypadají skvěle! Vidím, že co nejdříve budu muset udělat výlet do Ikei :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, v Ikei si krásně nakoupila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. taky chodím ráda do Ikey a jejich svíčky úplně zbožňuju! :) nejradši mám takové ty bílé ve skle (teď přesně nevím, jaká je to vůně) :) jsem zvědavá na tady tu "vánoční" vůni, k té jsem ještě nečuchala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jezdím do ikei převážně pro svíčky. Byly jsme tam naposled asi v červnu, koupila jsem si 20 svíček + pár balení čajovek. Už nemám nic :( :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  7. V Ikee už jsem dlouho nebyla a svíčky už také začínám postrádat. Takže další nákupní cíl je jasný :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  8. ja sa teším na manželskú postel z Ikea, a na všetky blbostičky ako rámiky, vazičky, ozdobky :)

    OdpovědětVymazat
  9. ty svicky, to je raaaaaaj !! ja palim uz posledni zbytky a pak nas taky cekaji velke nakupy :-D

    OdpovědětVymazat
  10. milujem ruže (a kvety celkovo), milujem ikeu a sviečky :D ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  11. Svíčky z IKEY miluji, za mě nejlepší vanilka <3

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem tam nedavno byla, na svicky kuchynsky doplky je to tam nejlepsi :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  13. Svíčky prostě patří k tomuhle období! A růžičky výdycky potěší :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014